Tablets geschikt voor ITV

• 24 december 2012
  • 10 reacties
  • 11314 keer bekeken

Reputatie 1
Beste Mensen.

Ik ben op zoek naar een tablet en de voornaamste reden om een tablet te willen kopen is ITV van KPN. Helaas werkt deze app bij lange na niet op alle Tablets. Graag zou ik een lijst willen samenstellen van welke tablets wel werken. Ik begin met de officiele lijst die kpn heeft vrijgegeven. Over het algemeen dure of verouderde tablets.

Ik hoop op jullie inbreng:

Tablets die werken:

Tablet

Schermgrote

Besturingsysteem

Bijzonderheden

Ingebracht

Apple iPad 2

IOS

KPN

Apple iPad 3

IOS

KPN

Archos A101 G9

IOS

KPN

Asus Nexus 7

7

Android

Link1    link2

cygnitr0n

Asus Transformer TF101

Android

KPN

Asus Transformer TF300T

Android

KPN

Asus Transformer Infinity TF700T

Android

KPN

Lenovo Thinkpad wifi

Android

KPN

Motorola Xoom

Android

KPN

Motorola Xoom 2

Android

KPN

Sony tablet S

Android

KPN

Samsung Galaxy Tab 2 7" Plus

7

Android

KPN

Samsung Galaxy Tab 7" Plus

7

Android

KPN

Samsung Galaxy Tab 8.9

8.9

Android

KPN

Samsung Galaxy Tab 10.1

10.1

Android

KPN

Samsung Galaxy Tab 2 10.1

10.1

Android

KPN

10 reacties

Reputatie 1
Badge
De HTC Flyer (7 inch) werkt met beide KPN apps voor ITV (voor tablet en voor phone). Zowel de NL als de UK versie. Maar let op: De HTC Flyer die uit de doos komt bevat de Android versie Gingerbread. Deze werkt niet met KPN ITV. De HTC Flyer geeft aan dat er een update beschikbaar is wanneer je hem de eerste keer met internet verbindt. Na het uitvoeren van de beschikbare update staat er Honeycomb op en deze werkt zowel met de KPN ITV tablet versie als ook de phone versie.

Reputatie 1
Dag Erictemmen, bedankt ik zal het in het lijstje gaan verwerken.

Ik kom er achter dat ik niet de eerste ben geweest met het idee om een lijst samen te stellen:

http://forum.kpn.com/t5/Televisie-via-Glasvezel/tablet-itvonline/td-p/43802/page/2

Aan de reacties te lezen ben ik niet 100% zeker van de nexus7. Iemand die hier meer over kan zeggen???

Verder ben ik een vage site tegen gekomen met een mogelijke nieuwe testversie van KPN itv... Wie durft mag z'n best doen: http://m.cygnitr0n.store.aptoide.com/app/market/com.accenture.avs.mobile.android/3/2001178/KPN%20iTV%20Online

Op mijn nexus 7 knalt die 2.0.1 er direct bij het laden uit. 1.1 werkt enigszins. De streams werken, maar de vormgeving klopt niet. Elementen staan niet goed uitgelijnd op het scherm of vallen er vanaf.
Reputatie 1
Arjaan, bedankt voor je informatie. Als ik je goed begrijp zijn enkele bedieningsknoppen niet goed geplaatst, maar kun je de zenders goed selecteren en bekijken, klopt dit???

Zo ja, dan denk ik dat ik dan toch voor Nexus 7 ga.

Klopt, streams zijn goed te bekijken en zelfs kunnen er opnames ingepland worden.
Reputatie 7
Badge +8
wat mij zo frustreert is dat kpn gewoon weigert om helderheid te geven. zelfs eenvoudige hardware eisen kunnen ze niet eens als vraag beantwoorden. ik heb via cornelis al meerdere verzoeken uitstaan, maar de interne organisatie is kennelijk zo barslecht of de motivatie zo laag dat ik mij echt afvraag of kpn wel capabel genoeg is om dienstverlening te geven.

:@

Beste ...,

Weet ook iemand of de Toshiba AT300 tablet geschikt is voor KPN iTV? Deze tablet wil ik graag kopen, maar wil eerst zeker weten of hier op een normale manier iTV af te spelen is..

Bedankt voor jullie antwoord!

Op deze tablet werkt het ook

Samsung Galaxy Tab 3 Lite VE - 7 inch - Zwart - Tablet de itv app

Reputatie 7
Badge +20

Auke schreef op 24 dec '12 om 16:50u

Beste Mensen.

Ik ben op zoek naar een tablet en de voornaamste reden om een tablet te willen kopen is ITV van KPN. Helaas werkt deze app bij lange na niet op alle Tablets. Graag zou ik een lijst willen samenstellen van welke tablets wel werken. Ik begin met de officiele lijst die kpn heeft vrijgegeven. Over het algemeen dure of verouderde tablets.

Ik hoop op jullie inbreng:

Tablets die werken:

Tablet

Schermgrote

Besturingsysteem

Bijzonderheden

Ingebracht

Apple iPad 2

IOS

KPN

Apple iPad 3

IOS

KPN

Archos A101 G9

IOS

KPN

Asus Nexus 7

7

Android

Link1    link2

cygnitr0n

Asus Transformer TF101

Android

KPN

Asus Transformer TF300T

Android

KPN

Asus Transformer Infinity TF700T

Android

KPN

Lenovo Thinkpad wifi

Android

KPN

Motorola Xoom

Android

KPN

Motorola Xoom 2

Android

KPN

Sony tablet S

Android

KPN

Samsung Galaxy Tab 2 7" Plus

7

Android

KPN

Samsung Galaxy Tab 7" Plus

7

Android

KPN

Samsung Galaxy Tab 8.9

8.9

Android

KPN

Samsung Galaxy Tab 10.1

10.1

Android

KPN

Samsung Galaxy Tab 2 10.1

10.1

Android

KPN

Maar.... Is het beeld ook goed? Want bij sommige Tablet's gaat het beeld rekken. (van boven naar beneden) En dan hebben we het nog niet gehad over deze topic:

ITV Online positionering logo's van zenders fout deze topic is van , en heeft nu al 5 pagina's! Dus kijk hier maar eens naar  :)

Reputatie 7
. Mooi lijstje, maar tablets met Windows ontbreken. Er is een KPN iTV Online app beschikbaar voor Windows 8 en hoger en Windows RT 8 en hoger. Die werkt niet alleen op tablets maar ook op laptops, hybrides en PC's, dus daarmee kun je de lijst heel lang maken. Ik heb namelijk nog niet gezien dat de app structureel niet werkt op tablets/laptops/pc's van bepaalde merken/typen, zoals blijkbaar bij Android wel het geval is. Helaas is de app er niet voor Windows Phone 8/8.1 of Windows 10 Mobile. En verder kun je met de Windows app geen programma's/opnames bekijken buiten je eigen netwerk.

Reageer