Tc Ontvanger Functioneerd niet meer.

• 3 september 2012
  • 1 reactie
  • 9921 keer bekeken

Beste mensen,

Ik ben dit weekend naar zeeland geweest (weekend vakantie) ik heb natuurlijk alle stroom uitgetrokken voor vertrek (op mijn kamer).

Toen ik thuis kwam en ik activeerde mijn stroom weer kreeg ik een heel snel verdwijnend scherme op mijn TF6000KOC met C3.06 vervolgens bleef de C staan.

Na even op internet gezocht te hebben heb ik mijn ontvanger 20minuten uit de stroom gehaald vervolgens weer ingeplugd maar nu gaan alle lampjes branden op mijn ontvangen;

8 8 8 8 en een rood en groen lampje ernaast?

Vevolgens heb ik weer het stop contact eruit getrokken (dit herhaldelijk gedaan) maar ik krijg alleen de C de C 3.06 en dat alle lampjes gaan branden...

Zelf geeft mijn antenne geen licht meer (geen lampje dat in de antenne brand) ik weet nu niet of het aan mijn antennen ligt of aan mijn ontvanger?

Hopende op een oplossing

Lars *****

1 reactie

Reputatie 4
Badge +9
Beste larswortel123. 

Welkom op het Forum. 

Mocht je set nog niet weer werken, dan zie ik graag je gegevens tegemoed voor ondersteuning. Wat wij nodig hebben om het op te pakken zijn de volgende gegevens:

1. Postcode en huisnummer
  2. De naam van de contractant
  3. Telefoonnummer waarop je bereikbaar bent
Zou je mij, wanneer je ondersteuning vanuit het Forum op prijs stelt, deze gegevens willen aanleveren in een privé bericht?

Met vriendelijke groet, 

Boudewijn.

Reageer