Beantwoord

Te lage stream

• 21 juli 2012
  • 1 reactie
  • 10565 keer bekeken

Reputatie 7
Badge +13
KPN zegt in de reclame dat deze beste en de sterkste zijn.
Maar dat klopt niet.
Zolang KPN Glasvezel ftth de tv stream met een veel te lage stream aanbied (Glasvvezel onwaardig) klopt de slogan van KPN helemaal niet.
Ik vind dus dat KPN de klant misleid.
Misschien is het voor ADSL of VDL goed, maar voor Glasvezel ftth is het echt onwardig.

1080i is een leuke aanduiding, maar zegt helemaal niets over de kwaliteit.
1080i is gewoon de resolutie.
571i analoog, was ook via de ether vroeger afhakelijk van de sterkte van het signaal wat je binnen kreeg.
Ook al was de resolutie hetzelfde.
Dit geld ook voor 1080i.
Lees ook mijn andere berichten.

Pas als de stream voor HD minimaal 13 MB is, mag je zeggen dat je een goed en mooi HD beeld krijgt.
Het verschil is duidelijk zichtbaar.
Ik dank ook dat KPN Glasvezel FTTH veel meer klanten erbij kan krijgen, als ze de stream Glasvezel waardig gaan maken / aanbieden.

Zie ook http://kpn.gebruikers.eu/forum/viewthread.php?thread_id=3048 

icon

Beste antwoord door Fiberman 25 juli 2012, 10:29

joop, 

een goed verhaal. en bij glasvezel is er zat bandbreedte over. ik ben er daarom ook haast zeker van dat KPN deze ruime bandbreedte op termijn zal gaan inzetten voor een nog hogere kwaliteit digitale tv. kwestie van tijd lijkt me ;)

groet, 

fiber.

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 2
Badge +2
joop, 

een goed verhaal. en bij glasvezel is er zat bandbreedte over. ik ben er daarom ook haast zeker van dat KPN deze ruime bandbreedte op termijn zal gaan inzetten voor een nog hogere kwaliteit digitale tv. kwestie van tijd lijkt me ;)

groet, 

fiber.

Reageer