Beantwoord

Te Moeilijk

• 5 februari 2015
  • 5 reacties
  • 240 keer bekeken

Beste KPN,

Het is schijnbaar te moeilijk om op onderstaand probleem een antwoord te geven, laat staan een oplossing.

Vanaf 28 sep 2010 heb ik een KPN “Alles-in-één Goud” abonnement met 2

TV ontvangers en op alle 2 de TV ontvangers HD.

Zo is het toen ook verkocht, met 2x HD.

De snelheid was toen 18Mb.

De ellende begon toen ik op 7 mei 2013 Eredivisie Live verwijderd heb en op

7 aug 2013 weer heb toegevoegd.

Toen had ik ineens vanaf 7 aug 2013 nog maar op 1 TV ontvanger HD.

Dec 2014 snelheid inmiddels 50Mb.

Op 6 jan 2015 is er een nieuwe KPN Experiabox geïnstalleerd en had ik opeens

weer op alle 2 de TV ontvangers HD.

Dit heeft maar 2 dagen geduurd.

Op 8 jan 2015 gebelt met KPN glas (0800-0404) deze zouden een monteur

langs sturen.

Op 9 jan 2015 is deze monteur geweest en heeft niets kunnen vinden.

Wel heeft hij naar wat interne afdelingen van KPN gebeld.

Daar bleek uit dat ik onder profiel …. viel en daar is maar op 1 TV ontvanger HD

mogelijk, terwijl mijn snelheid 50Mb is.

Hij heeft dit ook als niet opgeloste storing door gegeven.

Tot op heden heb ik niks meer gehoord.

Samengevat:

Vanaf 28 sep 2010 op alle 2 de TV ontvangers HD.

In 2013 heeft KPN de profielen gewijzigd, waardoor alle abonees

die VDSL hebben (Glasvezel tot in de kabelverdeler) nog maar op

1 TV ontvanger HD hebben.

Ik heb nu 50Mb download, meer dan voldoende voor 2 x HD.

Maar KPN is zo halsstarig dat ze alle klanten over 1 kam scheren.

Klanten zoals ik met >40Mb moeten een ander profiel krijgen.

Maar het is in 2010 wel zo verkocht (2 x HD) met een grote reclame actie en een

Mobiel KPN Glasvezel Infocenter voor informatie.

Graag zou ik willen dat dit opgelost werd en dat ik weer op alle 2 de TV ontvangers HD heb.

icon

Beste antwoord door Freddy8704 6 februari 2015, 15:52

Het volgende:

Heb nu een KPN glas abonnement. (glas tot de kabelverdeler) van 50Mb met een profiel waar maar 1x HD ontvangst mogelijk is. (Leverstraat glas)Ik stap nu over naar Alles in 1 standaard, ook 50Mb waar ik wel 2x HD ontvangst heb. (Leverstraat Koper)Krijg ook nog 6 maanden lang korting van EUR 24,00 p/mKrijg een nieuwe Experia box en 2 nieuwe HD ontvangers. Wat gooit KPN een geld over de balk.en dat alleen doordat er bij de afdeling KPN Glas het profiel voor klanten zoals ik met 50Mb niet gewijzigd kan of mag worden.
 Fysiek veranderd er niets, alleen maar administratief.  
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Hoezo te moeilijk.

Dit bericht is van vandaag. Het duurt enkele dagen voordat je bericht in de wachtrij particulier aan de beurt is voor webcare.

Je hebt v.a. 7 aug. 2013 geen HD meer op het tweede toestel. Dus die paar dagen... echt... even geduld.

Als je even verder kijkt dan zie je dat ik dit bericht al eerder geplaatst heb.

Het enige wat ze hier op het forum voor elkaar hebben zijn kinderachtige dingen, zoals Badges en gisteren ben ik ineens gepromoveerd tot Adviseur???

Reputatie 7
Eerder ? Ja, een paar uurtjes ! Zoals je bij je bericht kunt zien. Dat is ook van vandaag. En ook nog eens gisteren rond half 12.

Niemand kan helaas stante pede geholpen worden. Je zult echt, na aug 13, nog even een paar dagen geduld moeten hebben voordat het (meer dan waarschijnlijk!) opgelost kan worden via webcare.

En die buttons op dit forum ? Ach, die vind ik nou niet zo belangrijk.

Er zijn ook mensen waarbij tv of andere diensten helemaal niet meer werken. Maak er ajb niet meer drama van dan nodig. Van uit de wachtrij particulier kom je écht aan de beurt. Op, waarschijnlijk, je eerste bericht van 4-2.

Reputatie 7
Badge +16
Ik heb geen 50MB maar wel op 2 ontvanger HD via VDSL dus het moet mogelijk zijn op beide ontvangers HD te ontvangen. Dit kan wel ten koste gaan van je internet snelheid.

Ik hoop dat webcare dit z.s.m. voor je oppakt.

Het volgende:

Heb nu een KPN glas abonnement. (glas tot de kabelverdeler) van 50Mb met een profiel waar maar 1x HD ontvangst mogelijk is. (Leverstraat glas)Ik stap nu over naar Alles in 1 standaard, ook 50Mb waar ik wel 2x HD ontvangst heb. (Leverstraat Koper)Krijg ook nog 6 maanden lang korting van EUR 24,00 p/mKrijg een nieuwe Experia box en 2 nieuwe HD ontvangers. Wat gooit KPN een geld over de balk.en dat alleen doordat er bij de afdeling KPN Glas het profiel voor klanten zoals ik met 50Mb niet gewijzigd kan of mag worden.
 Fysiek veranderd er niets, alleen maar administratief.  

Reageer