Beantwoord

Tegemoetkoming voor meerdere dagen geen tv

  • 24 November 2021
  • 11 reacties
  • 77 keer bekeken

Ik heb vanaf donderdag 18 november 2021 tot woensdag 24 november geen tv gehad.

Ik heb elke dag gebeld omdat het binnen 24 uur opgelost zou worden door een monteur.

Dinsdag 23 november ben ik echt boos geworden dat het nog niet opgelost was. eindelijk werd er een monteur ingepland en ze konden al vanaf afstand zien dat de stekker in de patchkast eruit was.

heb dit verhaal nou 6,5 dag geduurd. dacht dat er een service was van 24 uur nou dit was 144 uur.

ik verwacht een flinke tegoed komming want ik had het gevoel dat ik aan het lijntje ben gehouden.

en dat na meer als 20 jaar klant bij jullie.

icon

Beste antwoord door Jan van KPN 25 November 2021, 12:13

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

11 reacties

Badge +19

Waarschijnlijk is het een groot probleem geweest. Via de site kunt u een vergoeding aanvragen. Die vergoeding is wettelijk bepaald. Meer zit er niet in helaas.

Badge +12

Als je al iets krijgt dan zal het nooit veel zijn. TV kost €10 per maand. Dat is dus ongeveer €0,30 per dag x 6,5 = €1,95...

volgens de monteur die vandaag is langs geweest was het probleem heel klein.

de stekker in de patchkast was er uit van mijn huis.

2 minuten werk.

Badge +19

Wellicht is er geen monteur beschikbaar geweest.  Zoals je ongetwijfeld weet is er op ieder gebied krapte aan mensen.

@Joep1965 Gissen is missen, dus laat het aan een moderator over wat de reden is, maar 6 dagen is gewoon te lang.

Trouwens, bij ons is er ook een tekort aan personeel, maar als jij 6 dagen op ons moet wachten is er echt stront aan de knikker, werk in de riolerings techniek en 95% word dezelfde dag nog opgelost, toilet zelfs 100% binnen 4 uur als het je enige pot is.

Reputatie 7
Badge +12

hoi @G. Laros en welkom hier op het Forum :)

 

Storingen duren altijd te lang dus ik kan me goed inbeelden dat je niet blij was met de manier waarop dit is gegaan. Je kunt voor dit soort storingen een vergoeding aanvragen via onze website. L:aat je ons weten of dit is gelukt?

Reputatie 7
Badge +12

Hoi @G. Laros , is het nog gelukt om de vergoeding aan te vragen?

Reputatie 7
Badge +24

Deed internet het nog wel? Alleen de tv deed het niet?

Ja het is gelukt met fomulier

Nee had ook geen internet helemaal niks,

kreeg alleen wat extra GB voor 3 personen.

Reputatie 7
Badge +12

Goed om te lezen dat het is gelukt om het formulier in te vullen @G. Laros :)

Mocht ik vanaf hier nog iets voor je kunnen betekenen dan hoor ik dat natuurlijk graag en anders nog een mooie avond toegewenst!Â