Beantwoord

teletext met itv

Wij hebben sinds 15 mei het alles in een pakket en het werkt tot nu toe goed alleen hebben we teletkest in een smal scherm in het midden van de tv, ook alle functies doen het het niet goed op de afstandsbediening.

Daarbij is de teletext ook zeer traag.

Ik kan ook geen teletext meer krijgen op mijn Samsung Smart TV.

Als dit niet op te lossen is, vliegt het er na een jaar weer uit.

Ik heb er nu al spijt van.

icon

Beste antwoord door dit0rz 22 mei 2012, 20:21

Dan is het wachten op KPN tot zij de juiste update voor de ontvanger 1853 klaar hebben, dat bij iedereen de teletekst goed werkt.

Tot die tijd:

http://teletekst.startpagina.nl/  :D

Bekijk origineel

19 reacties

Reputatie 2
Badge
Tja,

Ook ik heb problemen met teletext. Smal beeld, waanzinnig traag en pagina's worden soms maar half getoond.

Zeker een 1853 ontvanger, of niet?

KPN schijnt te werken aan een update om dit op te lossen.

Ja klopt ik heb de vip 1853.
Reputatie 2
Badge
Ook ik begin me steeds meer te irrireren aan de storingen van de ontvanger.

Ik ga één dezer dagen ook een klacht indienen:

http://kpn-glasklanten.custhelp.com/app/answers/detail/a_id/8655/related/1

Gezien de links die je tegenwoordig tegenkomt op KPN.com, denk ik dat ze met de ADSL klanten al bijna geen rekening meer houden...

Reputatie 4
Badge +1
Teletekst i.c.m. de 1853 werkt momenteel alleen als de ontvanger via SCART is aangesloten.

En ook alleen met de teletekst knop van de afstandsbediening die bij de TV is geleverd.

Deze, en andere issues met de 1853 moeten in een software update door KPN nog worden verholpen.

Reputatie 2
Badge
Werkt wel degelijk met een hdmi kabel. en de afstandsbediening van KPN kan ik je uit ervaring vertellen.

Reputatie 4
Badge +1
Dit in combinatie met de 1853?

Want bij martin werkt het bij zijn samsung tv niet, wellicht toch even de work around proberen.

Reputatie 2
Badge
Probeer eens om de afstandsbediening te ontladen en opnieuw in te stellen:

http://kpn-glasklanten.custhelp.com/app/answers/detail/a_id/11072/related/1

Het kan ook zijn dat je een verkeerde code gebruikt:

www.kpn.com/afstandsbediening

Bijde gecontroleerd, en in orde.
Reputatie 4
Badge +1
Dus het probleem is nu opgelost met de juiste tv-code?

Nee, probleem nog steeds het zelfde.
Reputatie 4
Badge +1
En heb je mijn work-around geprobeerd.

Aansluiten met scartkabel, en dan de teletekst knop van je eigen afstandsbediening die bij de TV is geleverd gebruiken?

Nee, want volgens mij is scart aneloog. En ik heb nog een ander apparaat wat op scart aangesloten is.
En mijn tv heeft maar een scart aansluiting.
Reputatie 4
Badge +1
Dan is het wachten op KPN tot zij de juiste update voor de ontvanger 1853 klaar hebben, dat bij iedereen de teletekst goed werkt.

Tot die tijd:

http://teletekst.startpagina.nl/  :D

Reputatie 2
Badge
Doen je volumeknoppen, het aan/uitzetten met de KPN afstandsbediening het wel?

Als die ook niet goed werken, heb je een verkeerde code.

Wij hebben precies hetzelfde probleem en erger me kapot!

Monteur beloofde bij installeren ,2 maanden geleden, dat die up date er na 2 weken zou komen maar nog steeds niks 😠.

Ben hierover 1x gebeld door een vriendelijke man van klantenservice die alweer beloofde dat het snel zou worden opgelost en ik maar moest laten weten als het na paar weken nog hetzelfde was .....bij deze dus....nog geen verandering [ Ga niet steeds hierover de dure service bellen ]

Reputatie 2
Badge
Hallo ann,

Heb je de voorgaande tips al geprobeerd?

Bij mij werkt het namelijk wel.

Alles geprobeerd wat is aangeraden maar volgens die man van KPN zit het in de nieuwe kastjes en is het wachten op die nieuwe software die er dus nog steeds niet is

Wij hebben ook vanaf 15 mei een alles-in-een pakket. De meeste dingen werken maar teletekst juist niet. Schakelen lukt wel, je krijgt een zwart scherm met "100" erop en daar blijft het bij. Komt misschien omdat we een scart kabel gebruiken?

Reputatie 4
Badge +1
Als je met scart de teletekst knop van de KPN afstandsbediening gebruikt blijft het beeld idd zwart, dat is nog een software issue.

Gebruik als workaround de teletekst knop van de afstandsbediening die bij de TV hoort.

Reageer