Beantwoord

Teleurgesteld in Videoland van KPN!

• 4 maart 2018
  • 6 reacties
  • 12297 keer bekeken

Badge
Gisteren sluit ik videoland af via mijn laptop vanwege mijn partner graag de gehele serie "' Nieuwe Buren " wil kijken. Dus ik dacht na afsluiten kan videoland gekoppeld worden net zolals Netflix aan mijn KPN... NIET DUS!? 😖
Al bij al kom ik er vrij snel achter dat je videoland moet afsluiten via KPN om deze te kunnen kijken... Ok dan doen we deze ook maar ff afsluiten en kan het vrouwtje haar Nieuw Buurtjes kijken en zeg ik snel 1 abonnementje op, ik dacht van ongeveer een tientje ga je toch niet dood. 🤑 Yes gelukt schat 😍 je kan Nieuwe Buren kijken! Wij lekker aan de buis N.B. kijken. 1ste afl. 3de seizoen afgelopen en hop naar de volgende! 🤥 NIET DUS : KPN!!! Dit is helemaal niet het zelfde Videoland dan de eerste 🙁 Dus ben ik zeer teleurgesteld hierover. Ik had gewoon het vertrouwen hierin door de zelfde benaming " VIDEOLAND? " Tís verdomme weer op zijn Hollands hé, of ben ik de stomme Belg?? : 😉

Admin: topic verplaatst naar juiste categorie
icon

Beste antwoord door Justin_ 7 maart 2018, 10:25

Hoi J.P., welkom op het forum! Ik kan me voorstellen dat dit vragen bij je oproept. Het is helaas zo dat Videoland zelf bepaalt welke series zie via KPN beschikbaar stellen. Wij hebben daar helaas geen invloed op.

Er zit dus een verschil tussen een Videoland abonnement via KPN en via Videoland zelf. Het voordeel van een abonnement via KPN is dat je hier via onze tv-ontvanger naar kunt kijken.
Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +22
Hoi J.P., welkom op het forum! Ik kan me voorstellen dat dit vragen bij je oproept. Het is helaas zo dat Videoland zelf bepaalt welke series zie via KPN beschikbaar stellen. Wij hebben daar helaas geen invloed op.

Er zit dus een verschil tussen een Videoland abonnement via KPN en via Videoland zelf. Het voordeel van een abonnement via KPN is dat je hier via onze tv-ontvanger naar kunt kijken.
Badge
Hoi Justin,
Ja inderdaad dit roept vragen en niet alleen bij mij. En als dit zo is wat u zegt dat Videoland bepaald wat hun beschikbaar stellen, dan vindt ik dit een heel bizar systematisch opgezet product wat zogenaamd vertrouwd veel mensen in de maling kan nemen.

Dit verschil wat er bestaat tussen Videoland & Videoland-KPN waarom?? Als er nu nog prijs verschil was dan was er geen discussie. Waarom is Netflix dan wel compleet via KPN? Je zegt dat KPN daar geen invloed op heeft? Dit zou KPN niet moeten willen! Als ik een fiets koop dan wil ik wel op twee wielen kunnen fietsen. En dus vindt ik er helemaal geen voordeel aan via KPN tv-ontvanger! Het is niet eens overzichtelijk zoals het bij Videoland zelf en Netflix is opgesteld. Ik leg dit wel eens voor bij consumentenbond, benieuwd hoe hun hierover denken? Algemeen ben ik heel tevreden over KPN.

Sportieve groet,
JP
Reputatie 7
Het is helaas zo dat Videoland zelf bepaalt welke series zie via KPN beschikbaar stellen. Wij hebben daar helaas geen invloed op.Of is het juist zo dat KPN bepaalt welke series in het "eigen" Videoland aanbod opgenomen worden. 🤔

Bron.

En deze reclame voor Videoland bij KPN is dan natuurlijk op z'n minst suggestief te noemen, maar wellicht ook wel misleidend. Ik heb het (niet) gezien, seizoen 2 i.p.v. 3. 😠

Bron.

Mijn advies: Beëindig het Videoland abonnement bij KPN, koop een ChromeCast (of Android televisie) en sluit een abonnement af rechtstreeks bij Videoland. Je cast dan met mobiele telefoon of tablet de film/serie naar de televisie.
Reputatie 7
1ste afl. 3de seizoen afgelopen en hop naar de volgende! ? NIET DUS : KPN!!!

Dit is héél vreemd. Ik heb Videoland via KPN en heb van het derde seizoen alle 10 afleveringen in SD en HD in de lijst staan.
Ik heb vandaag een abonnement op videoland afgesloten via kpn.
Nu kan ik op mijn tv kijken maar weer niet op mijn telefoon. Dan moet ik weer een nieuw abonnement afsluiten.................
Als ik halverwege een serie stop moet ik opschrijven waar ik gebleven ben omdat hij niet verder gaat waar ik gebleven ben..........

Daarbij zie ik nu dat kpn niet dezelfde series enz heeft als videoland zelf... .
Eigenlijk heb je dus pech als KPN klant of je moet 2 abonnementen afsluiten, 1 op je tv en 1 op je telefoon buiten KPN om.

Vind het eerlijk gezegd wel beetje vervelend dat videoland niet werkt zoals netflix.
Reputatie 7
Badge +17
Goedemorgen @Jolan38 en welkom op het forum! Als je inlogt op de iTV online app kan je op het beginscherm de uitgelichte titels zien en kan je jouw serie/film vinden via 'Zoeken".
Het kan dat je de serie niet kunt vinden, in dat geval kan je het beste op de titel van de aflevering zoeken in plaats van de serie. Je hebt grotendeels hetzelfde aanbod, maar Videoland bepaalt zelf welke series en films wij mogen aanbieden. Ik ben het met jou eens dat dit erg onhandig is enhopelijk wordt deze optie verbeterd in de app in de toekomst!

Reageer