Beantwoord

Televisie App instellingen

  • 7 September 2019
  • 2 reacties
  • 190 keer bekeken

Na onze verhuizing heeft de Kpn monteur alles prima aangesloten en kunnen we gewoon tv kijken. Echter als we de NPO Start app openen (die we op ons oude adres gewoon konden kijken) krijgen we de volgende foutmelding:
"Kan geen verbinding maken met het netwerk. Probeer het volgende: " Wat hieronder staat hebben we geprobeerd. Dus op de knop problemen oplossen gedrukt.
Het probleem zit 'm in de ip-instellingen. Die hebben we handmatig willen invoeren (gegevens opgezocht via inloggen op de router)
Onze vraag: zijn hier default instellingen voor te krijgen, aangezien we helemaal niet meer weten welke het moeten zijn. Gevaagd word, Ip adres, Subnetmasker, Gateway en DNS server.
PS Automatisch verbinden lukt ook niet. Foutcode 110
Alvast bedankt voor de hulp.
icon

Beste antwoord door Erwin van KPN 9 September 2019, 13:48

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Hoi @Heidi-33 . Welkom op het forum.
Wat een hinderlijk gedoe. Klopt het dat dit een app is die op je televisie zit? Dus los van de itv tuner? Wat voor soort tv is het? Merk + type ?
Ik heb niks meer gehoord en ga er van uit dat je voldoende informatie hebt. Mocht je toch nog vragen hebben, laat het weten!