Vraag

Televisie regelmatig storingen

  • 2 April 2019
  • 2 reacties
  • 74 keer bekeken

U geeft aan, dat er op 4 april a.s. onderhoud bij mij in de buurt zal worden gepleegd. Via 0800-0402 heb ik al 2 maal aangegeven, dat mijn TV (Philips) geregeld geen beeld en/of geen geluid heeft. Geregeld komt in beeld "Geen signaal". Na mijn telefonisch contact heb ik een nieuwe kabel thuis gestuurd gekregen en is mijn modem gereset. Het is wel ietsje beter geworden, maar ik heb ook nog geregeld "opstartproblemen", hetgeen wil zeggen, dat de lastige storingen zich nog te vaak voordoen, na het aanzetten van de TV. Later wordt het vaak wel beter.
Mijn vraag: kan tijdens het onderhoud aan mijn geschetst probleem misschien ook iets worden gedaan?
Het gaat om de aansluiting op mijn adres: *****
Hartelijk dank voor de evt. te nemen moeite.

Met vriendelijke groet,
Jan Wijbenga.

Admin: adresgegevens uit bericht verwijder i.v.m. privacy en toegevoegd aan forumprofiel, topic verplaatst naar juiste categorie, titel aangevuld ter verduidelijking

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +24
Hi Jan, welkom hier. Ik verwacht niet dat door de onderhoud dit zal worden opgelost. De melding geen signaal geeft letterlijk aan dat er geen signaal binnenkomt op de televisie. Wat is de letterlijke melding die je ziet op je scherm? Zou je hier een foto van willen plaatsen? Met je mobieltjes is al prima. Aan de kabel ligt dat in ieder geval niet.

Heb je ook een andere HDMI poort op de tv die je kunt proberen om uit te sluiten dat het niet aan het HDMI poortje van de tv ligt? Anders zou het ook aan het kastje kunnen liggen. Ik ben in ieder geval erg benieuwd naar de precies melding, die foto zou me enorm helpen.

Ik hoor graag van je.
Reputatie 7
Badge +24
Jan, ik heb helaas geen reactie meer van je gehad. Laat me gerust weten of ik alsnog iets voor je kan doen.