Beantwoord

Telfort Compleet opgeheven

  • 4 September 2019
  • 15 reacties
  • 528 keer bekeken

Reputatie 3
Badge +1
Dit heb ik dus wel, was alles maar gewoon telfort gebleven 2e fout al. Kpn doe hier eens iets aan waardeloos!!!!

icon

Beste antwoord door Joran 23 September 2019, 12:18

Bekijk origineel

15 reacties

En wat is het probleem en/of de vraag?
Reputatie 3
Badge +1
Zucht....
Reputatie 7
Badge +28
Hoi Erwin, vervelend dat er weer gedoe is. Het is me niet duidelijk waarom je opeens deze mail krijgt. Ik kan je weer opnieuw aanmelden maar zonder de oorzaak te weten kan dit weer gebeuren. Daarom heb ik een storingsmelding aangemaakt voor de Compleetdesk om dit verder uit te zoeken. Zij nemen binnen een week contact met je op en dan gaan we zorgen dat dit permanent wordt opgelost.
Reputatie 7
Badge +28
@wortellica: Het lijkt mijn collega's niet gelukt om je te bereiken. Heb je een sms ontvangen? De aanmelding wordt opnieuw ingediend maar zij willen graag weten welk zenderpakket je als Compleet voordeel wil hebben (Pluspakket of FOX Sports).
Reputatie 3
Badge +1
@Joran fox sports aub, dank alvast!
Reputatie 3
Badge +1
Nog steeds niets gehoord, al een maand bezig wel de factuur ontvangen. Waar ik eredivisie live moet betalen 🙈
Reputatie 3
Badge +1
@Joran nog steeds niets gehoord?
Reputatie 7
Badge +28
@wortellica: Sorry, ik werd ziek. Vervelende timing 😞 Ik heb een nieuwe melding aangemaakt voor mijn collega's van de Compleetdesk. Zodra dit is rechtgezet vergoed ik de kosten van FOX Sports omdat het niet duidelijk is waarom het Compleet voordeel is verdwenen. Ik kom er op terug.
Reputatie 3
Badge +1
Ok dank je wel!
Reputatie 7
Badge +28
Ik geloof dat ik iets over het hoofd heb gezien. De mail is het gevolg van de overstap van Telfort Internet+TV naar KPN Internet+TV. De mail is wel een béétje laat in dat geval. Ik begrijp dat je contact hebt gehad met mijn collega en dat dit weer wordt rechtgezet 🙂
Reputatie 3
Badge +1
Mail?
Reputatie 3
Badge +1
@Joran ik begrijp er nu helemaal niets meer van. Ik heb toch gewoon recht op een vrij tv pakket? Telfort mobiel en kpn thuis...
Reputatie 3
Badge +1

Reputatie 3
Badge +1
Maar het is iig gelukt 👌👍
Reputatie 7
Badge +28
@wortellica: Ik dacht dat de melding in je startbericht vanuit een e-mail kwam. Maakt verder niet uit, je hebt er inderdaad recht op en het is opgelost 🙂

Reageer