Beantwoord

Telfort tv-kijken via app werkt niet

  • 9 May 2019
  • 14 reacties
  • 515 keer bekeken

Ik zit bij Telfort maar dat is nu ook KPN en nu wil ik tv kijken op mijn Telefoon en ik kan dus nu niet alles zenders bekijken hoe kan dat?
Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid
icon

Beste antwoord door wjb 9 May 2019, 15:20

Bekijk origineel

14 reacties

Reputatie 7
Badge +16
Hallo @MarcelTimp welkom op het KPN forum.

Kan je wel inloggen op de app?
Ja ik heb de app van KPN gedownload maar kom er niet in met me mailadres en wachtwoord dan vraag hij of ik met me abonnement nummer wil inloggen dus dat deed ik maar die kan hij niet
Ik kan via me Telfort App maar tot RTL 8 kijken alles wat daarna komt kan ik opeens niet meer kijken
Reputatie 7
Badge +16
Aha ok, het lijkt erop dat je dus een KPN inlog moet aanmaken.
Dat heb ik ook gedaan maar die werkt niet
Reputatie 7
Badge +16
Ik heb het even voorgelegd, hoop spoedig op een antwoord.
Oke ik wacht rustig af
Reputatie 7
Daarvoor zal je gewoon de Telfort app moeten (blijven) gebruiken uit de Play store (Android)...


...of de App store (iOS).

Reputatie 7
Ik kan via me Telfort App maar tot RTL 8 kijken alles wat daarna komt kan ik opeens niet meer kijken
Dat is zeer waarschijnlijk precies hetzelfde probleem als met de iTV app van KPN.
Zie https://forum.kpn.com/interactieve-tv-11/kpn-itv-app-problemen-472341

Edit: problemen Telfort / KPN App opgelost
Ik kijk altijd al via de Tv app van Telfort maar nu opeens kan ik niet verder kan RTL 8 op de rest van de zenders geeft hij een fout aan en moet ik op een oranje stip drukken maar het probleem blijft
Reputatie 7
Ik kijk altijd al via de Tv app van Telfort maar nu opeens kan ik niet verder kan RTL 8 op de rest van de zenders geeft hij een fout aan en moet ik op een oranje stip drukken maar het probleem blijft
Zie mijn vorige bericht.
Reputatie 7
Badge +16
Is dat het Chrome probleem @wjb ?
Reputatie 7
Is dat het Chrome probleem @wjb ?
Yep.
Reputatie 7
Hay @MarcelTimp, leuk dat je hier alvast komt buurten. Welkom op het KPN forum 🙂 Klopt wat wjb zegt, probleempje met Chrome. Je kunt het oplossen door Chrome te downgraden, de instructie staat als antwoord gemarkeerd in de link.

Reageer