Vraag

Telkens 1 ontvanger met problemen

  • 22 February 2021
  • 30 reacties
  • 281 keer bekeken

Reputatie 2

Ja hoor, daar gaan we weer. Het is weer een week goed gegaan. Eerst in de huiskamer problemen, herstarten enz. Nu weer in een slaapkamer: 'herstart modem en wacht 10 minuten ' . Wat een gezeik. Tv in de huiskamer en  in een andere slaapkamer doen het gewoon. Dus de stekker van de ontvanger maar wéér eens los gehaald....... ik blijf aan de gang net die rot apparatuur


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

30 reacties

Reputatie 2

Nou ik houd ermee op. Kpn verteld dat je max 3 dvssen kan gebruiken. Mijn eb hangt in de meterkast, en daar laat ik hem ook. Dan toch maar accepteren dat in de huiskamer om de 3 / 4 dagen de stekker weer uit de ontvanger moet. Kijk ik wel verder op de itv app. Bedankt voor het meedenken allemaal.👍

Kpn verteld dat je max 3 dvssen kan gebruiken. 

Precies: 1 in de meterkast en 2 op locatie.

Reputatie 2

Herstel, max 3 tv's. Maar goed. Nogmaals dank voor jullie reakties

Reputatie 7
Badge +24

Herstel, max 3 tv's. Maar goed. Nogmaals dank voor jullie reakties

Als KPN zegt dat u max 3 tv's mag gebruiken, dan heeft dat waarschijnlijk niets te maken met de dvs. Maar met de maximale snelheid leverbaar op uw adres. Die zal waarschijnlijk niet zo hoog zijn. U heeft geen glasvezel? Maar een DSL verbinding?

Reputatie 2

Dis. Hoewel ons glasvezel is aangeboden 11 jaar geleden. Ze zijn echter nooit verder gekomen dan de wijkkast. Op 3 mei 2010 kreeg ik de mededeling: "Binnnenkort wordt u aangesloten op Glasvezel van KPN en kunt u gebruik maken van interactieve tv van KPN. Een compleet nieuwe manier van tv kijken "

In feite hebben we dus geen glasvezel, want dat hoort toch tot in je meterkast te komen.

Verklaring: ja maar toen noemde we dat een glasvezel aansluiting.

Dat vind ik dan weer lukken.

Maar ik hou er over op.

Iedereen bedankt