Beantwoord

Telkens opnieuw inloggen netflix

  • 30 September 2020
  • 17 reacties
  • 868 keer bekeken

Elke keer als ik netflix wil openen moet ik opnieuw inloggen.  Klik ik een serie of film aan moet ik weer opnieuw  inloggen.  Volgens netflix werken jullie samen aan een oplossing. Het probleem speelt al zeker 1,5 week. Graag spoedig een oplossing, tenzij KPN mijn netflix abonnement wil betalen. 

icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 19 November 2020, 08:41

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

17 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @Sde. Welkom op het KPN Forum! Ik kan mij voorstellen dat dit erg vervelend is. Mijn advies is om de tv-ontvanger een keer te resetten. Ik hoor graag of dat het probleem oplost. Als dit het probleem niet verhelpt, dan zet ik het door naar onze specialisten om het verder uit te laten zoeken.

Reputatie 7
Badge +21

@Sde Welke type tv-ontvanger van KPN heb je aangesloten op jouw tv?

Is hier al een oplossing voor? Wij hebben ditzelfde probleem.

Reputatie 7
Badge +21

Is hier al een oplossing voor? Wij hebben ditzelfde probleem.

Wat vervelend dat jij dezelfde problemen hebt. Er is nog geen oplossing voor dit probleem. Heb je de ontvanger al eens gereset? Bij een aantal klanten heeft dit het probleem verholpen. Welke tv-ontvanger heb je? 

Wij hebben hetzelfde probleem en de ontvanger resetten heeft niet geholpen. Is er al een oplossing?

Hier hetzelfde probleem, software verwijderd en opnieuw erop gezet, tv ontvanger gereset, frisse reset, noem maar op. Vandaag gebeld, er zou een nieuwe ontvanger worden gestuurd. Meneer moest mij even in de wacht zetten ivm de logistiek. Meneer komt terug. Nee de volgende oplossing. Ze gaan mij terug bellen ( technische dienst) en nog wat stappen doorlopen. pfffff. daar wordt ik zo moe van. 

Hier hetzelfde probleem, software verwijderd en opnieuw erop gezet, tv ontvanger gereset, frisse reset, noem maar op. Vandaag gebeld, er zou een nieuwe ontvanger worden gestuurd. Meneer moest mij even in de wacht zetten ivm de logistiek. Meneer komt terug. Nee de volgende oplossing. Ze gaan mij terug bellen ( technische dienst) en nog wat stappen doorlopen. pfffff. daar wordt ik zo moe van. 

 

Na 11 dagen nog steeds niets gehoord. Het probleem is er nog steeds. Shame on you KPN. 

Reputatie 7
Badge +21

Na 11 dagen nog steeds niets gehoord. Het probleem is er nog steeds. Shame on you KPN. 

Wat vervelend dat je nog steeds niets van onze technische dienst hebt gehoor. Ik zie dat mijn collega inderdaad een ticket heeft aangemaakt en heeft doorgezet naar de technische dienst. Ik ga er vanuit dat mijn collega's zo snel mogelijk contact met jou opnemen om dit probleem te verhelpen. Onze excuses voor het ongemak! :disappointed_relieved:

Vikash, inderdaad heel vervelend. De vorige keer hadden ze vergeten een ticket aan te maken, jullie schuld dus. En nu moet ik weer opnieuw wachten. Ook vind ik dat jullie heel slecht te bereiken zijn. Heb gisteren wel 15 minuten in de wacht gestaan. Ok het zal druk zijn maar dat is ook een slecht teken.

 

Reputatie 7
Badge +21

Dit is een bekend probleem. De technische afdeling is er nog mee bezig om dit uit te zoeken. Normaal gesproken wordt hiervoor de tv-ontvanger niet omgeruild, maar goed om te lezen dat een nieuwe tv-ontvanger het probleem voor jou heeft verholpen.

Wij moeten ook elke keer opnieuw inloggen bij Netflix, alleen op de TV in de woonkamer, niet op de TV in de slaapkamer en ook niet op de tablet.

TV ontvanger resetten heeft niet geholpen.

Is hier al een oplossing voor?

Reputatie 7
Badge +21

Helaas is hier nog geen oplossing voor gevonden. Zodra hier meer over bekend is laat ik het weten.

Sinds de laatste update van de setup box hebben wij het ook. We worden best vaak uitgelogd na een foutmelding. We krijgen dan melding dat de fout door de router komt. Na resetten van router en setupbox treedt he probleem nog steeds op.

Reputatie 7
Badge +21

Dit is een bekend probleem. De technische afdeling is er nog mee bezig om dit uit te zoeken. Normaal gesproken wordt hiervoor de tv-ontvanger niet omgeruild, maar goed om te lezen dat een nieuwe tv-ontvanger het probleem voor jou heeft verholpen.

@Chris Jansen,  @LiekevDooren@P. van der Beek @JDoornbos  en @DiederTimemrman . We zijn nog op zoek naar een oplossing hiervoor. We hebben dit probleem doorgezet naar de iTV ontwikkelaars. Zij zijn nog opzoek naar een oplossing, maar de oorzaak is lastig te vinden. Daarom zouden zij graag op afstand jullie tv ontvanger waar dit op speelt even in de gaten willen houden. Daarvoor is het nodig om een port mapping in te stellen. In dit topic lees je hoe je dit kunt doen. Als je dit hebt gedaan mag je je gegevens achterlaten in het KPN Forum profiel en een bericht achterlaten in dit topic

Hier hetzelfde probleem, de app sluit zich vanzelf af. Start je de app weer op, dan moet ik weer opnieuw inloggen. En dit gebeurd dus heel vaak. Alle opties/oplossingen al geprobeerd, maar niks helpt. Slecht hoor KPN. Los dit eens op! Dit duurt veel te lang. 

Ik zie in dit forum dat dit probleem al enige maanden voortduurt. Wij hebben ook dit probleem. Maakt niet uit of we via de app naar netflix gaan of via kanaal 200. We moeten telkens opnieuw inloggen na een storingsmelding. Is wel vreselijk irritant. Is er inmiddels al een oplossing voor dit probleem??