Beantwoord

Terug kijken

• 7 juli 2018
  • 2 reacties
  • 171 keer bekeken

Wat een aanfluiting dit terug kijken. Alleen maar de onzin kan je nog een keer zien. Iemand nog tips voor een provider die wel een fatsoenlijk programma gemist systeem heeft?
icon

Beste antwoord door Alex_P 8 juli 2018, 20:41

Dag Konings1, welkom op het forum. Wat Raymond zegt klopt. Welke content je wel of niet terug kunt kijken wordt niet door ons bepaald, dit bepalen de aanbieders van de content. Zover ik weet is er geen verschil tussen de verschillende aanbieders wat deze optie betreft. Een alternatief is om de programma's op te nemen.
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 6
Badge +9
Goedenavond Konings1, welkom op het forum.
Helaas was dit ook niet onze gewenste oplossing. :(
We hadden voorheen 2 opties om terug te kijken maar onder andere RTL wilde niet meer meewerken aan beide mogelijkheden en wilde slechts 1 ondersteunen.
Zij hebben ons daarbij ook regels gesteld op voorwaarde waarvan wij hun programma's mochten laten terugkijken.
Dit heeft helaas geleid tot het terug kijken zoals je het nu kent en ook andere providers hebben te maken met deze zelfde regels.
We zijn druk bezig om het overzicht wat beter te maken en onder andere de zoekfunctie te verbeteren maar wanneer dat precies komt kan ik je niet vertellen.
Reputatie 7
Badge +21
Dag Konings1, welkom op het forum. Wat Raymond zegt klopt. Welke content je wel of niet terug kunt kijken wordt niet door ons bepaald, dit bepalen de aanbieders van de content. Zover ik weet is er geen verschil tussen de verschillende aanbieders wat deze optie betreft. Een alternatief is om de programma's op te nemen.

Reageer