Beantwoord

terug kijken programma/opnamen terugkijken

  • 30 August 2019
  • 5 reacties
  • 181 keer bekeken

Kan sinds vanmiddag geen programma terug kijken maar ook geen opnames kijken. Herstart heeft niet geholpen. Wat nu? Code 3025
icon

Beste antwoord door Elvis53 2 September 2019, 14:32

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +22
Beste @Elvis53

Dat is erg vervelend dat dit gebeurd, Welke TV ontvanger heb je? Is deze bekabeld aangesloten, of zit er een DVS tussen? (Draadloze verbindingsset) Heb je de TV ontvanger eens een harde reset gegeven? Hieronder kun je het zien hoe je de tv ontvanger eens harde reset kan geven:



Ik hoop dat je er zo uit komt, laat je het weer weten of het gelukt is?
Dennis bedankt voor dit advies maar het heeft niet geholpen. Probeer morgen een herstart van het modem en anders gaan we bellen.
Groetjes Leo
Reputatie 7
Badge +25
Hi @Elvis53, welkom hier. Ik zie dat Dennis je al op weg heeft geholpen. Heb je inmiddels al contact met ons gehad via de telefoon? Normaal gesproken zou een software reset van de tv-ontvanger wel voldoende moeten zijn. Mocht je nog steeds problemen ervaren, zou je dan je gegevens willen invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Dan help ik je natuurlijk graag verder.
Probleem heeft zich in de loop van de nacht uit zichzelf opgelost en de volgende morgen was alles weer normaal zonder verdere ingrepen.
Reputatie 7
Badge +25
Probleem heeft zich in de loop van de nacht uit zichzelf opgelost en de volgende morgen was alles weer normaal zonder verdere ingrepen.
Oké, fijn dat het is opgelost en excuses voor het ongemak. Als er nog eens vragen zijn ben je hier natuurlijk welkom!