Beantwoord

terugbetaling van 5 euro

  • 3 December 2019
  • 8 reacties
  • 195 keer bekeken

Ik ben inmiddels al weer meer dan een maand aan het afwachten op de 5 euro die ik nog te goed zou hebben van KPN. maar heb hier nog niks van vernomen op mijn rekening. Ook is er niks verrekend met mijn maand bedrag.

Situatie:

Ik heb 29-10-2019 een afstandsbediening gekocht via de webshop van KPN, voor 20€ (Afstandsbediening voor 4K Interactieve TV) deze leek het meeste op mijn oude afstandsbediening…. de afstandsbediening werkt prima met het kpn kastje maar hij kan niet gekoppeld worden aan mijn samsung tv.

Ik heb hierover gebeld met de klantenservice, en na 2 telefoontjes zijn we tot de conclusie gekomen dat koppelen met deze afstandsbediening niet lukt. 

Oplossing: ik krijg ee nieuwe afstandsbediening toegestuurd en die oude mag ik in de prullenbak gooien, volgens de man van de klanten service. Nu krijg ik 2 dagen later de afstandsbediening (Afstandsbediening voor Interactieve TV) thuis gestuurd. Deze wordt voor 15€ verkocht dat is een verschil van 5 euro...

Na een chat met ene Esther via de chat van KPN tot de conclusie gekomen dat ik die 5€ uit coulance retour zou krijgen (ik zie de ‘coulance’ niet, er zit een verschil van 5€ in dus ik heb gewoon recht hierop). 

Maar tot op heden dus nog niks terug ontvangen,….

 

Is er iemand hier dit wel correct kan afhandelen...

 

icon

Beste antwoord door Eric1981 6 December 2019, 20:46

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Hi @Eric1981 Welkom op ons Forum. Het stappenplan om de 4K afstandsbediening te koppelen klopte in eerste instantie niet. Zou je het nogmaals willen proberen? 

Hier de link naar de pagina. 

 

Ik wil liever die 5 euro terug gestort krijgen, ik heb nu die andere afstandsbediening al in gebruik en ik zie het nut niet om 2 afstandsbedieningen te gaan gebruiken voor mijn tv te bedienen. 

Reputatie 7
Badge +17

@Eric1981 Dat begrijp ik. Als de standaard afstandsbediening prima werkt gaan we regelen dat je de €5,00 terug krijgt. Ik zal een retourdoos sturen voor de 4K afstandsbediening. 

 

@Eric1981 Dat begrijp ik. Als de standaard afstandsbediening prima werkt gaan we regelen dat je de €5,00 terug krijgt. Ik zal een retourdoos sturen voor de 4K afstandsbediening. 

 

Hier krijg ik als klant een heel slecht gevoel van. Dit soort kinderachtige spelletjes van KPN medewerkers kosten geld en worden dus over de rug van de abonnementhouders die hier uiteindelijk voor betalen uitgevochten. 

Reputatie 7
Badge +17

Beste @CorL, ik begrijp niet zo goed welk punt je hier precies probeert te maken.
Wat bedoel je precies met ‘dit soort kinderachtige spelletjes en worden over de rug van de abonnementshouders die hier uiteindelijk voor betalen uitgevochten?’

Het lijkt me niet meer dan terecht dat Eric1981 de teveel betaalde €5,00 terug krijgt. Daarnaast is het zonde om een 4K-AB die wél werkt weg te gooien, toch?  

@Lisa Ik heb vandaag de retour doos in mijn brievenbus gevonden en heb deze klaar gemaakt voor verzending (gelukkig dat ik de 4k-AB nog niet had weg gegooid zoals je collega aan de telefoon aangaf ;) haha)

Van mijn kant in ieder geval geen zure smaak van azijn ivm met eventuele spelletjes, maar ben tevreden met de afhandeling en heb er vertrouwen in dat het met die 5€ ook goed gaat komen.

Bedankt voor je hulp!

Reputatie 7
Badge +17

@Eric1981 Goed om te horen! Fijn weekend nog :grinning:

@Lisa Ik heb vandaag de retour doos in mijn brievenbus gevonden en heb deze klaar gemaakt voor verzending (gelukkig dat ik de 4k-AB nog niet had weg gegooid zoals je collega aan de telefoon aangaf ;) haha)

Van mijn kant in ieder geval geen zure smaak van azijn ivm met eventuele spelletjes, maar ben tevreden met de afhandeling en heb er vertrouwen in dat het met die 5€ ook goed gaat komen.

Bedankt voor je hulp!

Toch bevreemdend als je dit topic begint over wat hebt afgeproken met de helpdesk: “Oplossing: ik krijg ee nieuwe afstandsbediening toegestuurd en die oude mag ik in de prullenbak gooien, volgens de man van de klanten service.

Je gaf de indruk naar mij toe dat je dat al had gedaan.  Nu krijg ik de indruk dat er bij de helpdesk niemand dat met jou heeft afgesproken en jij gewoon een mooi uit de duimverhaal schrijft. Heb je wel ooit contact gehad met de helpdesk en niet gewoon een nieuwe besteld?

Reageer