Beantwoord

Terugkijken

• 13 maart 2018
  • 127 reacties
  • 12044 keer bekeken

Toon eerste bericht

127 reacties

Eén van de laatste redenen waarom ik nog klant ben (waarschijnlijk binnenkort was) was vanwege het makkelijke gebruik van uitzending gemist. Ik vind terugkijken nu een drama. Prima dat we de reclames verplicht door moeten kijken, in die tijd leven we helaas, maar haal aub het oude menu gewoon terug en verpak het niet met zoiets onhandigs. Ik ben het eens met al het bovenstaande, ik keek ook vaak in de alfabetische lijst en per dag etc. Ik vind het zo jammer dat KPN stug zaken op een voor de klant minder gebruiksvriendelijk manier blijft veranderen. Eigenlijk weet ik niet meer waarom ik klant ben...
Wat een zeer slechte verandering. KPN zet de oude manier aub terug. Wij jullie klanten reageren niet voor niets. Lijkt mij niet meer dan normaal dat daar naar geluisterd word. Dit werkt gewoonweg niet.
Beste KPN,

De opdracht is duidelijk. Zet alle programma's weer op alfabetische volgorden.

Kant is koning...!!!
Reputatie 2
De commerciële zenders, zoals RTL, leggen ons op dat de programma`s per zender op dagniveau worden gepresenteerd. Hierbij moeten we de programma`s tonen in de volgorde waarop ze zijn uitgezonden. We mogen de programma`s niet op alfabetische volgorde zetten of de programma`s van de verschillende zenders door elkaar zetten.
Meer info over deze verandering lees je in onze FAQ: https://www.kpn.com/faq/20876[/quote]

Dat RTL dat jullie oplegt is dan toch nog geen reden om dat ook bij andere zenders (bijvoorbeeld NPO) te laten verdwijnen?
JeroenB22, waarom reageer jij uberhaubt hier als alles zo geweldig is voor je. Zoals je ziet zijn er nogal veel mensen die de alfabetische lijst afgaan om te kijken of er iets leuks tussen staat. Dat doe ik zelf ook, ik ben niet echt op de hoogte van wat er allemaal op tv komt.

Enig idee hoeveel tijd het kost om ALLE zenders afzonderlijk EN alle dagen afzonderlijk af te gaan om te kijken of er iets tussen zit? Probeer het eens zou ik zeggen, dat gaat niemand dus doen. Reden genoeg om daarover te mopperen. Waarom zou je iets WEGHALEN. Verbeteren prima, maar functionaliteit WEGHALEN is iets anders. We zijn betalende klanten. Niet iedereen deelt jouw mening dus hou je er buiten als dit onderwerp jou niet aangaat.

Whaahaa, Lees je jezelf eens terug, beetje op de teentjes getrapt? 😂

Gewoon meegaan in de tijd, en probeer het eens via de gids zelf,... werkt zoveel makkelijker,....

Beste JeroenB22 het werkt niet makkelijker. Ik kijk naar diverse series op Discovery, van deze series is op diverse momenten iedere dag wel een oude herhaling te zien, maar slechts 1 moment in de week betreft het de nieuwe aflevering. Als ik dat moment al uit mijn hoofd zou willen leren, moet ik dan nog steeds daarheen terugscrollen. En omdat ik vaak meerdere korte momenten door de week een stukje bekijk, moet ik dat herhaaldelijk doen. I.p.v. met 3 of 4 kliks, heb ik er tientallen nodig.

Dit is niet meegaan in de tijd maar teruggaan in de tijd. Een tv gids is een verouderd concept.
Reputatie 7
wjb, zoals King al aangeeft zitten in Terugkijken álle zenders die Terugkijkitems hebbenEn dat is nu net het probleem,. Alleen de zenders uit de actieve zenderlijst zouden mijns inziens getoond moeten worden.
Reputatie 7
Heb je de gele zoeken knop gezien?
Daar kan je toch zoeken naar die serie en dan zien of er een nieuwe uitzending is geweest.
Overigens kan je ook nog altijd gewoon "Zoeken in alles" waarbij de gids, terugkijken en on demand doorzocht worden.
Reputatie 7
Mijn 24 inch slaapkamer tv heeft geen appsGewoon een Chromecastje er aan en de apps op jouw telefoon gebruiken. Persoonlijk vind ik dat veel prettiger werken, maar dat is natuurlijk voor iedereen verschillend.
Reputatie 7
Als jij nog een 1853 hebt, ruil die dan om via de onderstaande pagina voor een moderne TV ontvanger.
https://www.kpn.com/televisie/extra-diensten/netflix-kijken-via-interactieve-tv.htm
Reputatie 7
Badge +18
Zojuist de nieuwe software gekregen op de ZXV8001
Programma gemist heb ik nog nooit gebruikt, maar terugkijken zoals ze het nu noemen is best te doen, het is wat onoverzichtelijk omdat je maar één zender tegelijk ziet i.p.v. net als in de gids acht zenders tegelijk.
Maar wat maakt het eigenlijk uit, je kun net zo goed en veel gemakkelijker via de gids terugkijken toch?

Daarentegen mag het item Mijn opnames om mij wel helemaal bovenaan staan.
Reputatie 7
Badge +18
Jullie wel denk ik, maar ik heb geen herstelsoftware, omdat ik geen klachten heb met de 4K
Programma gemist is nu terugkijken ,vind de nieuwe programmering maar niks het is nu zeer omslachtig omdat er veel programma's niet meer instaan.

Admin: Topic samengevoegd met bestaand topic
Reputatie 7
Badge +18
Ik heb maar weer een tv gids gekocht. zo kan ik makkelijker zien wat ik heb gemist en eventueel nog wil zien op welke zender.
wat een ellende het nieuwe terug kijken.!! en nog wel het irritantste is dat je de ellenlange reclames niet meer kan doorspoelen.
NEE, tv kijken wordt er zo niet leuker op!!!!!
Beste @cindybijlie, je kunt de programma's die je leuk vind ook opnemen. Dan kun je de reclame doorspoelen. 🙂
Reputatie 7
Badge +18
Ik vind het ook jammer dat de "tegels" plaats hebben moeten maken voor het huidige terugkijken.

Als je gericht zoekt maakt het niet zoveel uit maar ik vond het erg plezierig om te kunnen bladeren per zender en had liever gezien dat dit nog wat geperfectioneerd werd in plaats van deze nieuwe weg.

Ook ervaar ik nu meer reclame wachttijd .

Hoop dat het weer teruggedraaid wordt.
Helaas wordt dit niet teruggedraaid. 😞
Reputatie 7
Badge +18
Beste KPN.
Een vernieuwing zou een verbetering moeten zijn. Dat is bij het nieuwe terugkijken zeker NIET het geval! Reclames kunnen niet worden doorgespoeld, het zoeken is bijna onmogelijk geworden en van veel series is nog maar net een aflevering te bekijken. Prima hoor, maar als KPN dit niet aanpast, stap ik over naar andere provider. En gezien alle reacties ben ik dan niet de enige....
Dit is niet wat KPN wilt, maar de zenders. Bij de commerciële zenders mag KPN niet de reclame laten doorspoelen. Waarom wordt er toch steeds gedreigd met overstappen? Bij de andere providers werkt het net zo, KPN heeft niks te zeggen, maar de omroepen. En ik neem alles op wat ik wil zien. Kan ik de reclame wel doorspoelen.
Reputatie 7
Badge +18
Ik heb het zojuist voor alle zekerheid nagekeken, maar heb wel pluspakket.
Gekeken op 717 maar ook geen A.P. Ik krijg hiervoor in de plaats een fransen zender....
@Isa12, deze zender staat toch echt op 717. 😉 Hier kun je de zenderlijst Downloaden
Reputatie 7
Badge +22
KPN: Ik heb jullie reactie gelezen, maar je kunt heel simpel een extra menu maken waarin je de zender programma's op alfabetische volgorde samen combineert. Dat is gewoon heel simpel te programmeren.
Hoi Saskia, welkom op het forum! Ik kan me goed voorstellen dat je graag de programma's op alfabetische volgorde wilt hebben. Dat is technisch inderdaad ook niet zo heel moeilijk. Het mag alleen niet meer van de zenders.

De commerciële zenders, zoals RTL, leggen ons op dat de programma`s per zender op dagniveau worden gepresenteerd. Hierbij moeten we de programma`s tonen in de volgorde waarop ze zijn uitgezonden. We mogen de programma`s niet op alfabetische volgorde zetten of de programma`s van de verschillende zenders door elkaar zetten.
Meer info over deze verandering lees je in onze FAQ: https://www.kpn.com/faq/20876
Reputatie 2
Badge
Ik gebruikte ook de dagelijks de lijst waar alle programma’s in stonden..... ik mis die nu al

Dat moet er toch wel bij kunnen?

Dus lijstje met dagen van de week en een kopje: “alle programma’s” en nog beter ook het kopje zoeken per zender

Als je vroeger bv via programma gemist 2 voor 12 wilde terugkijken, zocht je in de lijst, klikte op de titel en het programma begon.
Nu moet je weten: Op welke dag was dat programma alweer en het programma begint 5 minuten eerder. Dus moet je eerst die pokkereclame doorspoelen.
Nee, een verbetering is het niet dat terugkijken.😖
Ik heb maar weer een tv gids gekocht. zo kan ik makkelijker zien wat ik heb gemist en eventueel nog wil zien op welke zender.
wat een ellende het nieuwe terug kijken.!! en nog wel het irritantste is dat je de ellenlange reclames niet meer kan doorspoelen.
NEE, tv kijken wordt er zo niet leuker op!!!!!
Reputatie 7
Zojuist even terugkijken doorgebanjerd.

Ik zie geen grote problemen eerlijk gezegd. De Scroll-lijst is misschien iets te veel van het goede, had persoonlijk ook gewoon tegels gezien. Scrolt makkelijker en je hebt visueel veel meer interactie dan een eenvoudige niet geheel duidelijke lijst,... Maar met 3 keer pijltje naar boven of beneden, en je bent de scroll-lijst voor 1 dag ook wel door,...

Op de zenders waar je op kan terugkijken, via terugkijken, zijn alle programma’s gewoon beschikbaar. Alleen op NPO 1,2,3 kwam ik zenders tegen die je niet kunt terugkijken. Van 4, tot en met 10 kon ik alles terugkijken. Vanaf Discovery, gaat die bijvoorbeeld direct naar sbs9. Tussenliggende zenders zijn dan ook niet via terugkijken beschikbaar.

Keuze is reuze lijkt me!
Reputatie 7
JeroenB22, waarom reageer jij uberhaubt hier als alles zo geweldig is voor je. Zoals je ziet zijn er nogal veel mensen die de alfabetische lijst afgaan om te kijken of er iets leuks tussen staat. Dat doe ik zelf ook, ik ben niet echt op de hoogte van wat er allemaal op tv komt.

Enig idee hoeveel tijd het kost om ALLE zenders afzonderlijk EN alle dagen afzonderlijk af te gaan om te kijken of er iets tussen zit? Probeer het eens zou ik zeggen, dat gaat niemand dus doen. Reden genoeg om daarover te mopperen. Waarom zou je iets WEGHALEN. Verbeteren prima, maar functionaliteit WEGHALEN is iets anders. We zijn betalende klanten. Niet iedereen deelt jouw mening dus hou je er buiten als dit onderwerp jou niet aangaat.

Whaahaa, Lees je jezelf eens terug, beetje op de teentjes getrapt? 😂

Gewoon meegaan in de tijd, en probeer het eens via de gids zelf,... werkt zoveel makkelijker,....
Reputatie 2
Mijn 24 inch slaapkamer tv heeft geen apps
Reputatie 2
In "programma gemist" keek ik bijna nooit naar de RTL groep.

Ik probeer aan "terugkijken" te wennen maar blijf het jammer en zelf demotiverend vinden om een uitzending terug te kijken.

Had veel gezien dat het "tegel systeem" nog verder verbeterd werd. Met bijvoorbeeld meer zenders en uitzendingen. Hoopte destijds zelf op meer aanbod van Discovery en National Geographic.

Maar helaas.
Mag ik alstublieft mijn oude uitzending gemist terug. Ik kon erg handig per zender zoeken naar een serie of er een nieuwe aflevering was. Dit is niet mogelijk voor zover ik zie en ik vind dit echt heel erg onhandig.

Reageer