Beantwoord

Terugkijken

  • 13 maart 2018
  • 127 reacties
  • 12299 keer bekeken


Toon eerste bericht

127 reacties

Reputatie 2
De commerciële zenders, zoals RTL, leggen ons op dat de programma`s per zender op dagniveau worden gepresenteerd. Hierbij moeten we de programma`s tonen in de volgorde waarop ze zijn uitgezonden. We mogen de programma`s niet op alfabetische volgorde zetten of de programma`s van de verschillende zenders door elkaar zetten.
Meer info over deze verandering lees je in onze FAQ: https://www.kpn.com/faq/20876[/quote]

Dat RTL dat jullie oplegt is dan toch nog geen reden om dat ook bij andere zenders (bijvoorbeeld NPO) te laten verdwijnen?
Reputatie 7
Badge +18
Dat RTL dat jullie oplegt is dan toch nog geen reden om dat ook bij andere zenders (bijvoorbeeld NPO) te laten verdwijnen?Ook NPO wilt dit, alleen bij hun heb je geen reclame tussendoor. Kan best zijn dat NPO dezelfde regeltjes hanteren. 😞
De verandering van programma gemist naar terugkijken heeft wat mij betreft meer nadelen dan voordelen. Ik mis recht de lijst met programma’s en lees dat ik niet de enige klant ben die dit mist. KPN; alsjeblieft doe hier iets mee bij de volgende update! Het is nu zo lastig zoeken naar je favo programma! Ik moet nu de hele gids door bladeren. Heel onhandig! Ik kan ook zoeken door de programma naam in te toetsen. Maar hoe vaak komt het niet voor dat ik bij programma gemist even de lijst doorbladerde en verrast werd dat dat ene leuke programma weer was begonnen. Dat mis ik nu...

Admin: bericht samengevoegd met lopende topic
Wat een ontzettende klote update. Wil je een programma terug kijken (paradiso 50 jaar)
Doet ie het niet...... Ik ga wel netflix kijken.
Reputatie 1
Mijn oplossing: ik heb nu de hele reutemeteut als serie opgenomen. Kostte me een volle dag om door de hele gids heen te gaan met alle zenders (dat ga ik dus ECHT niet constant doen om terug te kijken, geen tijd voor ik heb wel wat beters te doen). Helaas moest ik een paar dagen later het nog eens doen, want de gids gaat geen volle week vooruit. Heeft me dus 2 dagen tijd gekost, maar met opnemen hoef je je tijd maar 1 keer te verspillen in plaats van iedere keer weer. Nadeel is wel dat ik nieuwe series ga missen omdat ik niet zal weten dat die op tv komen. Voor mij was deze actie een revenge op John de Mol, nu zal ik dus nooit meer reclame hoeven te kijken en kan ik voortaan doorspoelen.

Misschien "mag" KPN wel een alfabetische lijst maken met programma's om op te nemen? En zo gemakkelijk opnames in te stellen? Zou toch niet zo zijn dat de zenders ook hier iets over te zeggen hebben?
Vaak is een verandering een verbetering...niet dus!! Erg jammer, balen!!!
Reputatie 2
Volgens de website van T-Mobile biedt T-Mobile Thuis nog wel Programma Gemist aan en ook nog tot 10 dagen terug.Ook zij zullen daarmee, in ieder geval voor een aantal zenders, gaan stoppen immers sommige aanbieders van deze content, zoals bijvoorbeeld RTL, stoppen er mee en dan kan je dat als distributeur ook niet meer doorgeven.

Dit heb ik nagevraagd bij T-Mobile. Zij geven aan dat zij Programma Gemist wel houden en dat ze alleen van de zender RTL deze functionaliteit niet meer hebben.
KPN graag weer terug hoe het was zoveel makkelijker waarom moeilijk doen als het makkelijk kan toch.
Reputatie 7
Badge +31
Zie onder; ff misgegaan met bewerken. In Firefox blijft de tekst na plaatsen in het editorvenster . . .
Reputatie 7
Badge +31
Dit heb ik nagevraagd bij T-Mobile. Zij geven aan dat zij Programma Gemist wel houden en dat ze alleen van de zender RTL deze functionaliteit niet meer hebben.Ook Ziggo heeft het op deze manier gedaan. Voor de RTL zenders verwijzen zij (wel) naar Replay. Zo heet hun terugkijken.
Nadeel bij Ziggo: alleen de Mediabox XL is geschikt voor Replay. Bij KPN zijn het álle boxen 😄

Hoewel ik sinds januari 2017, toen Terugkijken via de gids kwam, programma gemist niet meer gebruik (omdat het via de gids HD is) vind ik het toch wel erg drastisch van KPN.

Gemist was voor mij niet een 'manier van tv kijken' zoals ik hier vaak lees. Alleen als ik écht een programma gemist had.
Reputatie 2
En wat is nou de reden dat KPN het niet wil? Terwijl er blijkbaar bij klanten duidelijk vraag naar is.

De reden die KPN eerder gaf dat het aan de zenders ligt is in ieder geval dus niet waar. Want dan zouden Ziggo en T-Mobile Thuis het ook niet meer aanbieden.
Het is inderdaad waardeloos, wij kijken in het weekend vaak programma's terug, maar voor je er nu een hebt gevonden is het weekend om.
Om eerst de hele gids te bestuderen wat er is geweest is ook geen optie, jammer hoor dat ze er geen programmalijst bij kunnen zetten zodat je weer op programma kan zoeken.
Waardeloze update. Nu moet ik gaan bijhouden of programma’s alweer terug op tv zijn? Ik wil gewoon de lijst kunnen zien met wat ik kan kijken. Ik kijk sowieso alleen NPO, dus dat RTL dit doorduwt is nog zuurder. Tijd om over te stappen naar online NPO gemist denk ik.
Reputatie 7
Badge +31
@Splinter82. Voor de NPO gebruik ik al jaren de app in mijn Smart TV. Zo'n tv zul jij toch ook wel hebben?
In die app staat veel meer dan er bij programma gemist in het kpn kastje stond. Onder andere buitenlandse (detectives) afleveringen zijn in de NPO-app wél terug te vinden. Via kpn zowel in progr. gem. als in de gids niet beschikbaar! Lang leve de Smart TV. 😄
Wat een vreselijk systeem.

Heb je ein-de-lijk het programma gevonden waar je naar op zoek was, begint het niet ééns op het moment dat het programma begint! Je moet eerst 10-15 minuten doorspoelen voordat je kan beginnen met kijken. Met alle frustratie van dien, want voor je het weet heb je te ver voorruit gespoeld en heb je het begin van je programma al in flitsen voorbij zien komen. Vervolgens ook nog eens de reclames; nergens is over nagedacht.

Het vinden van de programma's is het grootste probleem. Het vorige systeem was ideaal; t.a.v. de NPO op alfabetische volgorde zoeken naar je programma, om vervolgens te kunnen zien welke afleveringen vh programma je nog terug kan zien. Ook het selecteren per zender was prima.

KPN mist hiermee de kans om datgeen op het gebied van interactieve tv aan te bieden, wat de klant van de toekomst wenst.
Reputatie 7
Badge +31
Ik neem aan dat je een Smart TV hebt? Gebruik dan de app's voor NPO, KIJK, en RTL XL. Veel handiger dan het bij KPN ooit was met programma gemist.
Terugkijken wordt door KPN aangekondigd als véél klantvriendelijker etc.
Maar ik mis 'programma gemist'! Het is een enorm gezoek en gedoe. Het hele blok reclame erbij is heel irritant! Bovendien heb ik al meermalen de mededeling gekregen dat er een fout was bij het laden van het programma. Dan gaat het terugkijken, ook na herhaald proberen, helemaal niet door. En wat kan ik dan doen?
Dit is geen 'waar voor je geld'. Absoluut geen verbetering!
M. Sosef, Hoorn

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic
WAARDELOOS WAARDELOOS WAARDELOOS als het niet snel terug gaat gaan het oude stap ik over naar een andere provider en ik hoop dat er heeeel veeeel andere gebruikers dit ook zullen doen. met deze nieuwe veranderingen kan je helemaal NIKS en ben je geneigd om het programma wat je graag wil terug kijken/hebt gemist, terug te kijken op het internet. Is het dit wat KPN wil dat men nu voortaan het programma gelijk bij youtube, videoland of Netflix opzoekt? Jammer, blijkbaar draait het alleen maar om centen. Ik voorspel dat er nu veel gebruikers zullen overstappen naar een andere provider en dan neemt men (zoals Ik) met een familie totaalpakket ook mijn mobiel, thuis internet en Tv mee.
Beste KPN.
Een vernieuwing zou een verbetering moeten zijn. Dat is bij het nieuwe terugkijken zeker NIET het geval! Reclames kunnen niet worden doorgespoeld, het zoeken is bijna onmogelijk geworden en van veel series is nog maar net een aflevering te bekijken. Prima hoor, maar als KPN dit niet aanpast, stap ik over naar andere provider. En gezien alle reacties ben ik dan niet de enige....
Reputatie 7
Badge +18
Beste KPN.
Een vernieuwing zou een verbetering moeten zijn. Dat is bij het nieuwe terugkijken zeker NIET het geval! Reclames kunnen niet worden doorgespoeld, het zoeken is bijna onmogelijk geworden en van veel series is nog maar net een aflevering te bekijken. Prima hoor, maar als KPN dit niet aanpast, stap ik over naar andere provider. En gezien alle reacties ben ik dan niet de enige....
Dit is niet wat KPN wilt, maar de zenders. Bij de commerciële zenders mag KPN niet de reclame laten doorspoelen. Waarom wordt er toch steeds gedreigd met overstappen? Bij de andere providers werkt het net zo, KPN heeft niks te zeggen, maar de omroepen. En ik neem alles op wat ik wil zien. Kan ik de reclame wel doorspoelen.
Graag naar de oude versie terugzetten, dit is een drama, miskleun.
Waar is bijvoorbeeld terugkijken Animal planet???
Reputatie 7
Badge +18
Graag naar de oude versie terugzetten, dit is een drama, miskleun.
Waar is bijvoorbeeld terugkijken Animal planet???
Ga naar de gids van Animal Planet, (kanaal 85) daar zie je van die groene pijltjes voor de programma staan, ga naar jou programma die je wilt zien, en druk dan op de groene knop van je afstandsbediening. En dan gaat ie beginnen met jou programma.
Dank voor de reactie, maar dit heb ik al geprobeerd, en helaas is kanaal 85 niet te vinden, althans geen A.P.
Reputatie 7
Badge +18
Dank voor de reactie, maar dit heb ik al geprobeerd, en helaas is kanaal 85 niet te vinden, althans geen A.P.Heb je het Pluspakket? En als je geen HD op 1 hebt, kijk dan even op kanaal 717. Tenzij je geen pluspakket hebt, dan kun je deze zender helaas niet zien.
Ik heb het zojuist voor alle zekerheid nagekeken, maar heb wel pluspakket.
Gekeken op 717 maar ook geen A.P. Ik krijg hiervoor in de plaats een fransen zender....

Reageer