Beantwoord

Terugkijken begint 5 min eerder bij vorig programma

  • 18 July 2019
  • 5 reacties
  • 335 keer bekeken

Als ik een programma wil terugkijken begint het bij minimaal 5 minuten van het vorige programma. Kan ik dit bijstellen naar 1 minuutje of liever nog minder. Ik vind meer dan 5 minuten wel heel veel.

*Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid
icon

Beste antwoord door PeterG 19 July 2019, 15:25

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Hoi @Peterw83, Welkom op het forum. Jouw vraag zien we vaker voorbij komen op het forum, dus we weten dat deze wens door meerdere mensen gedeeld wordt. Helaas is die mogelijkheid er niet. We plannen het programma tijdens terug kijken expres eerder, omdat het wel eens voorkomt dat het voorgaande programma iets eerder is begint en/of uitloopt. Zo loopt het programma ook nog een tijdje door, wanneer het is afgelopen. Terugkijken is in feite een opname, maar dan door ons gemaakt. Om het voor en na het programma extra tijd in te plannen, voorkomen we dat er een deel van het programma mist. Het gebeurd nog wel eens dat een programma eerder begint en/of uitloopt. Je kunt wel doorspoelen naar het begin van het programma, alleen reclames kun je niet doorspoelen.

Hopelijk heb ik het zo goed uitgelegd, anders hoor ik het graag. Ook als je nog vragen hebt.
Dank je voor reactie, ik snap dat er een paar minuten voor een programma moeten zitten maar om dat nou meer dan 5 minuten te laten zijn. .... maar goed is niet anders
Je kunt het begin doorspoelen (bij commerciële zenders tot 6 min) of direct overslaan door bv. 5 0 0 en dan de vooruitspoeltoets in te drukken. Bij 5 0 0 springt ie gelijk 5 minuten verder.
Kijk dank je wel, daar heb ik wat aan. De tip van de dag
Reputatie 7
Badge +19
Hoi @Peterw83, Nu weet je hoe het zit en heb je ook nog eens een goede tip ontvangen dankzij PeterG wat het al makkelijker maakt om het eerste gedeelte te skippen. Ik ga er vanuit dat jouw vraag is beantwoord. Als je verder nog vragen hebt, horen we het natuurlijk ook graag.

Reageer