Beantwoord

Terugkijken Belgische zenders en opnemen niet mogelijk?

  • 17 October 2019
  • 6 reacties
  • 662 keer bekeken

Reputatie 2

Goede middag,

Ik ben net klant geworden bij KPN en heb gezocht naar terugkijken Belgische zenders op de Forum en alle commentaren bekeken en opnemen is niet altijd de oplossing.

Er zijn ontzettend veel goede documentaires op deze zenders, maar vaak beginnen de programma’s op de Belgische zenders niet op tijd waardoor je ook soms een groot deel mist van het opgenomen programma. Het probleem zal wel opgelost kunnen worden als KPN terugkijken bij deze zenders mogelijk zou maken. A.u.b. KPN maak terugkijken bij de Belgische zenders mogelijk :wink:

icon

Beste antwoord door PeterG 21 October 2019, 13:02

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Het probleem met de uitzendtijden zal ook geen verschil maken als KPN de rechten verwerft voor Begin gemist/Uitzending gemist. Dat maakt gebruik van hetzelfde systeem als het opnemen.

 

Ook heel veel leuke en goede docu's:
RTL Z, Discovery zenders, Nat. Geo. ch.

Reputatie 7
Badge +24

Hi Casper, welkom op het forum. 

Terugkijken is inderdaad een kwestie van rechten. Ik heb echter wel bij een rond zitten bladeren en opnemen lukte me wel bij een aantal random programma's. Zou je een voorbeeld willen noemen van een zender en programma waarbij opnemen niet lukt? Dan kan ik dit goed uitzoeken. 

Ik hoor graag van je. 

Reputatie 2

Dank jullie allemaal dat jullie de tijd willen nemen om mij hierbij te helpen.

 

Alles wat jullie hebben uitgelegd weet ik al, maar het gaat om de volgende.

Stel je voor dat ik 3 verschillende programma’s bv. Zembla, De monitor en NCIS op hetzelfde moment wil inplannen, het maakt niet uit of het om één aflevering gaat of de hele serie.

Ik kies het menu gids, selecteer het programma Zembla en slaat deze op. Na het opslaan van Zembla wil ik in het menu gids blijven en meteen doorgaan door De Monitor te selecteren en deze in te plannen en daarna NCIS, maar het is niet mogelijk. Na het opslaan van Zembla verlaat tv het menu van de gids en gaat meteen naar normale tv. In dit geval moet ik dus drie keer hetzelfde procedure te herhalen voor het inplannen van Zembla, De Monitor en NCIS.

Bij mijn vorige provider kon ik in één procedure alle drie programma’s in één keer plannen en als ik helemaal klaar was dan pas het menu van de gids menu verlaten.

 

Alvast bedankt voor jullie hulp:wink:

 

Hmm, ik plan diverse programma’s op één avond, zelfs vaak ook enkele dagen vooruit, en daarvoor hoef je de gids niet te verlaten.

Open de gids. Vervolgens kun je met diezelfde knop switchen tussen horizontale en verticale weergave. Toets je een zendernummer in dan ga je in de gids direct naar die zender.

Voor opname selecteer een programma. Druk vervolgens op de REC (!) knop. Indien het een serie is krijg je de keuze serieopname of 1 aflevering. Dan OK. En dan blijf je in de gids om volgende programma voor opname te selecteren.

Reputatie 2

Peter,

Dank je wel. Ik heb net op jou manier met de REC knop geprobeerd en nu lukt het wel. Blijkbaar lukt het alleen als ik gebruik maak van bovengenoemde knop en niet hoe ik het deed zoals bij mijn vorige provider. Ik ben ontzettend blij dat dit opgelost is. Mijn dank is groot.

 

Met vriendelijke groet, Casper

 

Reputatie 7
Badge +24

Dank Peter. :D Fijn dat het opgelost is Casper.