Beantwoord

Terugkijken en opnemen niet mogelijk

  • 18 July 2019
  • 5 reacties
  • 251 keer bekeken

Al zo’n 2 weken is het bij geen van de zenders mogelijk een programma terug te kijken of op te nemen. De ontvanger al meerdere malen herstart. Wat is er aan de hand?
icon

Beste antwoord door Tycha 19 July 2019, 00:01

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +11
Welkom@Donkie

Probeer eens de ontvanger te resetten,https://forum.kpn.com/interactieve-tv-11/kpn-interactieve-tv-ontvanger-resetten-176511
Reputatie 7
Badge +19
Hoi @Donkie, Welkom op het forum. @Tycha, heeft je al goed advies gegeven. Een reset lost dit probleem vaak op. Als dit niet het geval is, laat je het dan weten?
Reputatie 7
Badge +19
@Donkie, We hebben niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders weet je ons te vinden!
Bedankt @Tycha manier 2 heeft geholpen. Ik had de router al vaker herstart maar niet met de extra stap. Bedankt!!! @Marina_ opgelost dus!
Reputatie 7
Badge +19
Hoi @Donkie, Fijn om te lezen dat je weer kunt terugkijken en opnemen dankzij het advies van @Tycha 👍Wanneer je weer eens een vraag hebt, zien we je graag terug op het forum. Voor nu wens ik je in ieder geval een fijne dag.

Reageer