Beantwoord

Terugkijken Foutcode 3025

  • 6 May 2019
  • 10 reacties
  • 7753 keer bekeken

Het programma om terug te kijken werkt niet. Zondag tijdens het terugkijken viel deze uit.
Tot op vandaag lukt het niet meer om terug te kijken.
Foutmelding (3025)
icon

Beste antwoord door joss1965 7 May 2019, 08:12

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

10 reacties

Reputatie 7
Badge +10
@Rensjor, heb je al naar de instructie op deze pagina gekeken. Vooral het resetten van je tv ontvanger (stap 3 in de instructie) zou wel eens kunnen helpen.
Reputatie 7
Badge +25
Hoi @Rensjor. Bij Foutcode 3025 is het resetten van de tv-ontvanger vaak de oplossing inderdaad. Zou je dat willen proberen? Mocht het zelfs daarna nog niet werken, dan ben ik benieuwd om welke zender + programma het precies gaat.
Reputatie 7
Badge +25
Ik heb niets meer van je gehoord @Rensjor dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt opgelost. Anders hoor ik het graag!
Reputatie 1
Heb hetzelfde probleem. Al een nieuwe ontvanger gekregen, maar vermoed dat het een probleem is met.de experiabox. Heb nog de v9 en denk dat deze hier problemen mee heeft.
Reputatie 7
Badge +25
Hoi @Deke. De V9 zou hier geen problemen mee mogen hebben. Ervaar je dit bij elk programma dat terug probeert te kijken? Hoe is de tv-ontvanger aangesloten op de Experia box? Direct met een kabel, of via een draadloze verbindingsset?
Reputatie 1
Is met nieuwe UTP kabels aangesloten op thuisnetwerk. Zit nog een extra router tussen vanwege WiFi dekking
Reputatie 1
Heb het ook geprobeerd direct op Experiabox en zelfde probleem.
Reputatie 7
Badge +25
Is met nieuwe UTP kabels aangesloten op thuisnetwerk. Zit nog een extra router tussen vanwege WiFi dekking
Kijk, een eigen router kan zeker roet in het eten gooien. Welke router? Heb je die router wel als access point ingesteld? Hij moet namelijk niet als router gaan fungeren, want dan kan je deze problemen inderdaad krijgen.

terugkijken foutcode 3025,
 

Zondag 12 juli 2020, foutcode 3025 > (advies ; TV gereset. Foutcode blijft bij programma Terugkijken Cobra 11 uitzending om 23.25 

Advies KPN klantenservice, na intypen foutcode 3025 volg de vragen en de te nemen acties.

resultaat……. 👍 na reset tv ontvanger werkt alles weer