Vraag

Terugkijken foutmelding 3025

  • 26 October 2019
  • 6 reacties
  • 125 keer bekeken

Wij hebben net een paar dagen onze WiFi en TV bij KPN. Vanavond wilde  wij voor het eerst iets terugkijken. We kregen foutmelding 3025. Zowel het uit en inschakelen, stekker verwijderen en herplaatsen als het volledig resetten van het kastje had geen effect. Dit heeft er echter zelfs voor gezorgd dat de Bluetooth van de afstandsbediening minder tot niet werkt. Voorheen konden we overal op de afstandsbediening drukken, nu moeten we goed richten. Nu is vooral dit laatste een luxeprobleem, maar aangezien ik voor het terugkijken betaal zou ik dit graag opgelost zien.


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

UP

Reputatie 7
Badge +25

Hi @Suuzan_, excuses voor de late reactie! Ervaar je dit bij meerdere programma's, of bij 1 specifieke? Kun je me vertellen om welk programma het gaat? Ik hoor graag van je.

Hi@Suuzan_, excuses voor de late reactie! Ervaar je dit bij meerdere programma's, of bij 1 specifieke? Kun je me vertellen om welk programma het gaat? Ik hoor graag van je.

In dit geval was het bij "The Masked Singer", maar ik heb het inmiddels al bij meerdere programma's geprobeerd. Momenteel ben ik ook aan het chatten met iemand van KPN, maar we komen er nog niet uit.

Reputatie 7
Badge +25

Bedankt voor de snelle reactie. Duidelijk verhaal. Ik wil niet in mijn collega zijn/haar vaarwater zitten, dus laat me vooral weten als ik wat voor je kan betekenen. Ik hoor graag welke vervolgstappen zijn genomen.

Bedankt voor de snelle reactie. Duidelijk verhaal. Ik wil niet in mijn collega zijn/haar vaarwater zitten, dus laat me vooral weten als ik wat voor je kan betekenen. Ik hoor graag welke vervolgstappen zijn genomen.


Het verhaal is naar de backoffice gestuurd, en die zouden contact met ons op moeten nemen.

Reputatie 7
Badge +25

Oké, dat lijkt me een goed idee inderdaad. Dan kan de achterliggende afdeling een analyse uitvoeren op het signaal. Mocht je hierin nog iets van mij nodig hebben, dan weet je me te vinden.