Beantwoord

Terugkijken minder goed na update

• 22 maart 2018
  • 7 reacties
  • 388 keer bekeken

Goedendag,

Sinds een week is het "terug kijken menu "" veranderd. Het is er veel slechter van geworden. Het is niet meer overzichtelijk, Programma's zijn moeilijk terug te vinden, en de reclame blokken zijn niet meer door te spoelen. Zijn er meer mensen die dit ook ervaren? En is er een oplossing? Want het is gebruiksonvriendelijk.

C.A

Admin: titel aangepast zodat je bericht beter te vinden is + topic naar juiste categorie verplaatst
icon

Beste antwoord door Henk2304 23 maart 2018, 09:47

Programma's zijn moeilijk terug te vinden, en de reclame blokken zijn niet meer door te spoelen. Terugkijken via de menu-optie is niet prettig en gebruik ik nooit. Terugkijken via de Gids echter wel en dat is veel handiger. Met de < < toets kun je een dag terugspringen tot max. 7 dagen.
Reclameblokken kun je alleen niet skippen bij de reclamezenders. Bij publieke zenders (als die van de NPO) gaat 't wel.
Je kunt programma's waarvan je van te voren weet dat je ze wilt terugkijken 't beste (seriematig) opnemen: dan kun je ze nog tot een jaar terugkijken én reclameblokken - ook bij de reclamezenders - doorspoelen.
Dat doorspoelen doe je 't beste met:

7 0 0 gevolgd door de > > toets.
Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 5
Badge +6
Ik ben net klant van KPN TV en kom dus van Ziggo af. Al was ik vroeger ook klant van KPN en moet zeggen dat ik de Ziggo manier klantvriendelijk vond toen der tijd. Nu ik terug ben bij KPN kan ik alleen maar zeggen dat het volgens mij dezelfde manier als Ziggo is geworden en dat is prettiger. Kan het ook zo zijn dat veranderingen gewoon wennen is en dat je gewoon de nieuwe manier nog moet uitzoeken?

Wat is precies het probleem?
Reputatie 7
Ik neem aan dat je de gele knop binnen terugkijken ook gezien hebt. Daarmee kan je zoeken naar uitzendingen zoals je dat voorheen ook in "Uitzending gemist" kon doen.
Nog makkelijker ... gebruik de blauwe knop vanuit gewoon TV kijken en kies voor "Zoeken in alles".
Reputatie 7
Programma's zijn moeilijk terug te vinden, en de reclame blokken zijn niet meer door te spoelen. Terugkijken via de menu-optie is niet prettig en gebruik ik nooit. Terugkijken via de Gids echter wel en dat is veel handiger. Met de < < toets kun je een dag terugspringen tot max. 7 dagen.
Reclameblokken kun je alleen niet skippen bij de reclamezenders. Bij publieke zenders (als die van de NPO) gaat 't wel.
Je kunt programma's waarvan je van te voren weet dat je ze wilt terugkijken 't beste (seriematig) opnemen: dan kun je ze nog tot een jaar terugkijken én reclameblokken - ook bij de reclamezenders - doorspoelen.
Dat doorspoelen doe je 't beste met:

7 0 0 gevolgd door de > > toets.
Reputatie 7
Terugkijken via de menu-optie is niet prettig en gebruik ik nooit. Terugkijken via de Gids echter wel en dat is veel handiger.En als je niet (meer) weet op welke dag en/of welke zender die uitzending was, dan is "Zoeken in alles" heel handig.
Reputatie 7
Zelfs dan vind ik zoeken in de papierengids makkelijker/sneller dan via de menuoptie 😉 😇
Reputatie 6
Badge +13
Hallo C.A 1985, welkom op het forum! Er is kort geleden inderdaad een wijziging geweest in het terugkijken van programma's. Mijn collega Erik heeft hier een reactie geplaatst met tekst en uitleg over deze wijziging. In dat topic bespreken andere gebruikers hun ervaringen ook.
Ja inderdaad. Vreselijk onoverzichtelijk. Moet zelf eerst weten waar en wanneer iets uitgezonden is. Keek meestal wanneer er niets op tv was. Even lekker kijken wat heb ik gemist aan goede docu of inlichtingen programma's Lijkt wel of kpn niet meer wil dat het gebruikt wordt.

Reageer