Beantwoord

Terugkijken niet spoelen en kort pauzeren

  • 7 January 2019
  • 5 reacties
  • 3897 keer bekeken

Reputatie 1
Beste KPN

Bij terugkijken kan je niet vooruit spoelen omdat de zender dat verbied. Begrijp ik (reclames) maar als ik terugspoel en te ver ga.. kan ik óók niet vooruit spoelen.. moet ik dat hele stuk opnieuw kijken!

Is daar geen oplossing voor?

Verder merk ik dat het pauzeren erg kort duurt. Ik kan niet eens de baby op bed leggen en dan is mijn programma al weer weg. Kan ik wéér opnieuw alles zitten te kijken. Daar wordt je toch kriegel van?!

Bij T-mobile werkte de TVbox sloom en kon je maar weinig uren opnemen. Maar terugkijken of gemist kijken kon je wel gewoon een uur pauzeren als je wou. Wel zo makkelijk als je gezinnetje hebt en TV even niet uitkomt.
icon

Beste antwoord door Paul van KPN 9 January 2019, 13:26

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +25
Hi Ron, dat zijn een paar hele goede, specifieke vragen. Wat betreft het te ver terugspoelen, en dan niet vooruit kunnen spoelen bij Terugkijken heb ik geen oplossing helaas. Of dit een stukje techniek is, of puur onderdeel van 'het niet mogen vooruit spoelen' weet ik niet zeker (ik vermoed techniek). Maar op dit moment is hier geen oplossing voor in ieder geval.

Ik weet dat pauzeren bij live tv een uur kan. Maar het pauzeren van Terugkijken weet ik eerlijk gezegd niet precies. Ik dacht ook een uur maar nu ga ik twijfelen. Ik heb geen idee hoe lang het duurt om een baby op bed te leggen dus heb je wellicht een idee hoe lang jij kan pauzeren? Dan ga ik het ook testen/navragen.
Hoi, Ron. Beschik je (ook) over het opnemen(pakket)? Dan is het aan te raden alle programma's die je wilt zien gewoon voor opnemen in te stellen. Een opname kan je, i.t.t. Terugkijken, wel gewoon doorspoelen. Scheelt ook weer een hoop kijktijd met reclame!

Je kunt tot 200 uur HD opnemen. En tot 6 programma's tegelijk. Bewaartijd: 1 jaar, dat dan weer wel.
Reputatie 7
Badge +25
Ik heb het net hier even getest trouwens. Je kan bij Terugkijken ook tot een uur pauzeren.
Reputatie 7
Badge +25
Ik heb geen reactie meer van je gezien Ron dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders hoor ik het graag!

Ik loop tegen een vergelijkbaar probleem aan. Ik probeer een film terug te kijken. Even gepauzeerd om mijn dochter te helpen, start opeens de film van voor af aan. Misschien een technische hick-up, kan gebeuren, geen probleem. Dus ik ga even het punt opzoeken waar ik was gebleven. Blijkt dat niet mogelijk en moet ik eerst ruim een uur + reclames uitzitten voor ik verder kan kijken. Einde film dan maar.

Zeer irritant en super gebruiker onvriendelijk.

Is dit ontworpen vanuit dienst verlening naar de klant of vanuit een commerciële afdeling met als belangrijkste doel het verplicht reclame kijken veilig te stellen? Want dat laatste lijkt wel feilloos en goed getest te werken!