Beantwoord

Terugkijken Team parate eenheid

  • 18 January 2020
  • 11 reacties
  • 466 keer bekeken

Ik kan team parate eenheid op RTL5 niet terug kijken, terwijl dit bij andere programma's dit wel kan

icon

Beste antwoord door Nick83 18 January 2020, 23:58

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

11 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Kan ik ook niet terug kijken. Het klopt dat sommige programma's niet terug te kijken zijn. Manifest op Net 5 is bijvoorbeeld ook niet terug te kijken. Je kunt bijna alle programma's terug kijken, maar niet allemaal. 

Opnemen dus, kun je het een jaar lang terugkijken.

Reputatie 7
Badge +28

@GJBergwerff

Je kunt het programma inderdaad niet terugkijken via KPN. 

Maar er is een alternatief voor terugkijken→ Gebruik de website (of de app) RTL XL : 

https://www.rtl.nl/gemist/team-parate-eenheid/

(Volgende keer inderdaad het programma opnemen, als je niet live kunt kijken) 

Reputatie 7

Maar er is een alternatief → Gebruik de website (of de app) RTL XL

Werkt heel goed. :confounded:

 

Reputatie 7
Badge +28

Apart, bij mij werkt het wel. Ik kan zowel aflevering 1 als aflevering 2 terugzien. (Ik kijk op mijn PC via Safari) 

 

En niet zonder kosten of zonder reclame. Via de website op de tablet werkt wel dit terzijde.

in mijn ogen geen alternatief! Dan ga ik toch met de tip wat betreft opnemen mee.

Reputatie 7
Badge +28

Ja @Galdor68 , je ziet inderdaad reclames. Maar dat zie je normaal op TV bij RTL ook altijd. En niet te weinig trouwens….. 

Maar voor nu is dit de mogelijkheid voor @GJBergwerff om de aflevering(en) terug te zien die hij gemist heeft. 

 

Tja we zijn wat dat betreft wel verwend. Ooit was gemist echt gemist. Je hebt inderdaad gelijk dat het een optie is, de reclame is ook wel logisch RTL moet wel iets verdienen. 

Betalen voor opnemen en reclame kunnen overslaan klinkt dan wel aantrekkelijker laat ik het zo formuleren.

Reputatie 7

Apart, bij mij werkt het wel. Ik kan zowel aflevering 1 als aflevering 2 terugzien. (Ik kijk op mijn PC via Safari) 

De tweede keer werkte het prima, maar een groot bezwaar is de reclame.

Vooraf reclame en vervolgens nog twee enorme reclameblokken gedurende de uitzending.

Ja, voor één keer een prima alternatief maar de volgende keer toch maar gewoon opnemen.

Reputatie 7
Badge +22

Maar er is een alternatief → Gebruik de website (of de app) RTL XL

Werkt heel goed. :confounded:

 

Ik kijk het via NLZiet: 😁

Ik kijk alleen nog maar via NLZiet, alles zonder reclame. Ik kijk bijna niet meer via de TV ontvangers. Die staat meer uit dan aan. 

Reputatie 7
Badge +30

Beste @GJBergwerff, welkom! Goed om te zien dat je al geholpen bent door de toppers hierboven! Ik had het zelf opgenomen, want ik vind het zo fijn om de reclames door te kunnen spoelen. Je kunt deze er ook als serieopname in zetten, dan heb je er geen omkijken meer naar :-).