Beantwoord

Terugkijken uitzending Jinek 18-01 lukt niet

  • 19 January 2019
  • 7 reacties
  • 142 keer bekeken

Weergave van mijn opname van Jinek 18-01 stopt na enkele minuten (inmiddels verwijderd).
Terugkijken via 'gids' slaat Jinek over bij 'laden volgende programma'(2x).
Terugkijken via 'terugkijken' werkt tot (denk ik) einde item met Timmermans (ook 2x laden volgende programma).
Dit is ook zo na een reset van de ontvanger...

En nu....?????😨
icon

Beste antwoord door Bart_ 21 January 2019, 16:05

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +22
Beste @ArnaudM,

Wat vervelend dat het niet werkt. Ik heb zelf in gids gekeken, bij mij werkt het wel. Bij mij staat er ook een krom groen pijltje bij:

Vrijdag 18-01:

22:55 Jinek
00:20 Jinek (herhaling)

Zou je het nog eens willen proberen? 🤔
Dennis Schreve,
Nope, na journaal 'laden'; Jinek wordt overgeslagen; dan journaal, vervolgens weer 'laden' (2x) en start in Een Vandaag. Ondanks de aanwezigheid van 'kromme pijltjes'.
😫
Nou, ik denk dat iedereen met het weekend bezig is.
Zal maandagmiddag wel opnemen...
Weer een schrapje bijgeschreven, en op naar het volgende ☹️
Je kunt het proberen via kanaal 191. Daar zit NPO 1 ook (in SD, maar dat is voor zo'n praatprogramma niet erg).

Weer een schrapje bijgeschreven, en op naar het volgende ☹️
Je topic is nu, pas, 22 uur oud. De wachtrij bij de KPN moderators is ca 40 uur (i.h. weekend vaak iets langer).
En het is natuurlijk een storing met prioriteit 0.
PeterG, Bedankt voor deze optie, ik had hier niet aan gedacht.👌🏼
Dit werkt! Op dit moment aan het bekijken.

Dit soort problemen doen zich de laatste 2 à 3 jaar regelmatig voor. Vele jaren lang hiervoor nooit.
Dus vind ik het droevig dat een melding van een programmeerfout (en zeker niet de eerste) prio 0 heeft voor KPN.
En, als u het zelf terugleest: (mijn woorden) reken op een reactietijd van minimaal een kleine 2 dagen, is dat voor u reden tot vreugde, of ook van diepe droefenis en...
Als iemand die tientallen jaren in de IT heeft gewerkt, ik zou me héél diep schamen als management, en me beraden over mijn functioneren.

Maar, nogmaals dank voor deze 'workaround'!

Arnaud
Het heeft in jouw situatie prio 0 omdat anderen meldden dat het wel werkte. En er, i.i.g. op 't forum, ook maar één melding van was. Van jou.

En, als u het zelf terugleest: (mijn woorden) reken op een reactietijd van minimaal een kleine 2 dagen, is dat voor u reden tot vreugde, of ook van diepe droefenis en...
Via het forum is het inderaad tot 2 dagen. Heb je problemen die acuut zijn dan is daar de telefonische klantenservice voor. Het forum is ook onbezet (qua KPN) tussen 22:00 u. en 08:00 u. De tel. KS is 24/7 te bereiken.

Bij spoedzaken die overdag gemeld worden kunnen enkele vrijwilligers hier een melding bij de moderators maken. Verder is het bij één melding omtrent terugkijken zinloos voor ons dit te melden. Ik probeer het zelf ook altijd uit en hier werkte het wel, de storing is dan individueel en één programma. Zinloos om er dan spoed van te maken. Bij minimaal 3 meldingen (incl. evt. zelf constateren) geef ik dan bericht aan de KPN'ers.
Reputatie 7
Badge +20
Dag ArnaudM. Als eerste is natuurlijk ronduit vervelend dat je een opgenomen programma niet terug kunt kijken. Waar het precies aan heeft gelegen durf ik je niet te zeggen: ik lees van andere mensen hier op het Forum dat zij het programma wel hebben kunnen bekijken. Je geeft aan dat je je ontvanger al eens hebt gereset: hoe heb je dat gedaan? Op deze manier laad je de nieuwste software direct in en dat wil vaak helpen in dit soort gevallen.

Verder: ik las de berichten tussen jou en Peter over de reactietijd hier. Peter heeft het nodige al wel uitgelegd, denk ik. Op dit Forum is een klein team van KPN-medewerkers aanwezig, ik ben daar één van. Daarnaast zijn er veel geïnteresseerde gebruikers, zoals Peter, die ook graag mensen helpen met de zaken waar ze tegenaan lopen. Het kan zo zijn dat het iets langer duurt voordat je antwoord krijgt van een KPN-medewerker: vaak is er wel iemand anders die sneller is. Het idee achter dit Forum is dat we samen met onze klanten zoeken naar tips en oplossingen voor problemen en andere zaken. Zo ontstaat er in feite een database aan informatie. Dat is dus iets anders dan je 'reguliere' klantenservice, waarbij je in de regel sneller antwoord zult krijgen. Dat is wat Peter ook bedoelt, als hij verwijst naar de telefonische ingang. Een extra tip: ook via de social media wordt je snel en goed geholpen.

Reageer