Beantwoord

Terugkijken van bepaalde zenders, t.w. BBC 1, BBC2, Ketnet, Canvas en Een is niet mogelijk.

• 21 december 2018
  • 4 reacties
  • 2684 keer bekeken

Reputatie 1
Ik heb al diverse malen over bovenstaand onderwerp vragen voorbij zien komen. Ik lees dan steeds dat het aan een storing ligt. Maar ik zie bij mij nog steeds geen verbetering.
Gisteravond een nieuwe update voor de decoder binnen gekregen, maar het probleem blijft nog steeds.
Heeft er iemand een oplossing?
Het geldt trouwens voor allebei mijn decoders. Dus beiden hetzelfde probleem!
Vr.gr.
icon

Beste antwoord door Vikash 24 december 2018, 14:34

Goedemiddag @Lodewieck. Het is helaas niet mogelijk om op alle zenders programma's terug te kijken. Dit wordt bepaald door de zender zelf bepaald. Het klopt daarom dat je geen programma's terug kunt kijken op de zender Ketnet, Canvas en Een. Bij de zenders BBC One en BBC Two krijg je bij de meeste programma's de mogelijkheid om gebruik te maken van Begin gemist, terugkijken is op deze zender niet mogelijk. Op BBC First is het wel mogelijk om programma's terug te kijken. Ook bij de Duitse zenders(44t/m49) en de zender Fox(14) is het op dit moment niet mogelijk om programma's terug te kijken. Ik begrijp dat dit niet het antwoord is waarnaar je zocht, maar helaas kan ik er op dit moment niets anders van maken. 😥
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +18
Goedemiddag @Lodewieck. Het is helaas niet mogelijk om op alle zenders programma's terug te kijken. Dit wordt bepaald door de zender zelf bepaald. Het klopt daarom dat je geen programma's terug kunt kijken op de zender Ketnet, Canvas en Een. Bij de zenders BBC One en BBC Two krijg je bij de meeste programma's de mogelijkheid om gebruik te maken van Begin gemist, terugkijken is op deze zender niet mogelijk. Op BBC First is het wel mogelijk om programma's terug te kijken. Ook bij de Duitse zenders(44t/m49) en de zender Fox(14) is het op dit moment niet mogelijk om programma's terug te kijken. Ik begrijp dat dit niet het antwoord is waarnaar je zocht, maar helaas kan ik er op dit moment niets anders van maken. 😥
Reputatie 1
Hallo @Vikash, daar ben ik inderdaad niet blij mee. Jammer hoor.
Het blijft natuurlijk wel vreemd, dat op publieke omroepen zoals BBC 1 en BBC2 en Canvas en Een dit niet mogelijk is.
Maar dan kan ik iig stoppen moet zoeken naar mogelijkheden om dit wel voor elkaar te krijgen.
Het ligt zogezegd dus verder nergens aan ....
Bedankt zover.
Reputatie 7
Badge +18
Ik had je graag een ander antwoord willen geven. Wellicht wordt het in de toekomst wel mogelijk. Mocht je nog vragen hebben hierover, dan hoor ik het graag van je!
Reputatie 7
Badge +13
Opnemen kan gelukkig wel.
Dus kan het programma altijd opnemen.

Reageer