Beantwoord

Terugkijken Victoria

  • 15 September 2019
  • 8 reacties
  • 378 keer bekeken

Waarom kan ik een aflevering van Victoria niet terug kijken ??
icon

Beste antwoord door Dennis Schreve 15 September 2019, 20:55

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

8 reacties

Reputatie 7
Badge +22
Waarom kan ik een aflevering van Victoria niet terug kijken ??
Op welke zender is die programma?
Op Ned.2. Gisterenavond was de uitzending.
Reputatie 7
Badge +22
Op Ned.2. Gisterenavond was de uitzending.
Ik heb even voor jou gekeken, helaas geeft Nederland 2 (NPO) geen toestemming aan KPN om dit terug te kijken via “Begin Gemist.” Dat heeft met de rechten te maken. Dan kun je het beste opnemen, dan kun je het ook terugkijken, en dan wordt het ook 1 jaar bewaard op de opnameserver. Tenzij je de opname zelf verwijderd, dan is die ook weg. 😉
Hartelijk dank voor de info.
met vriendelijke groeten. Ronald
Je kunt het wel nog één week terugkijken via npostart.nl. Langer kan ook maar dan moet je de betaalde versie van npostart hebben.
Op televisie v.a. 2017 is ook nog een werkende npostart-app a.h.g.i.

Buitenlandse series áltijd opnemen als je niet kunt kijken. De NPO (alle omroepen) kopen daar de rechten voor terugkijken via providers niet van. Wel via hun site.
dank Peter. Gelukkig zendt België deze aflevering a.s vrijdag uit, dus iedereen weer blij 😁👍
Ha ha. 😄 Niet vergeten te kijken of op te nemen! (begin gemist werkt niet op België)
Reputatie 7
Hoi @Rvdveen, sommige uitzendingen kunnen inderdaad niet teruggekeken worden i.v.m. rechten. Gelukkig heb je met wat hulp al alternatieve opties gekregen om de uitzending alsnog te zien en om de volgende afleveringen op een andere manier terug te kijken. Veel plezier alvast met de rest van het seizoen! 🙂