Beantwoord

Terugkijken werkt nog steeds niet 😤

  • 29 June 2021
  • 38 reacties
  • 299 keer bekeken

Terug kijken is er niet meer bij de laatste weken. 

Terug kijken kan, maar zodra hij begint te bufferen, loopt het vast en ga je terug in de normale programma. 

Kan dus niet meer fatsoenlijk een programma terugkijken.

Opnieuw opstarten, resetten en alle tips werken niet.

Graag een oplossing.

Ontvanger is HMB2260

Robert

icon

Beste antwoord door Bart van KPN 1 August 2021, 14:05

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

38 reacties

Ja, al geprobeerd, terugkijken blijft werken ( bij de V2 versie  ).

Anders zeg ik de 2e ontvanger gewoon op, ik betaal er wel voor, maar kan er geen gebruik van maken, dus lever ik hem wel in.

Reputatie 7
Badge +20

Duidelijk verhaal. Ik ben dan nog verder gaan kijken en heb je een nieuwe ontvanger gestuurd. In de sms die je hebt gekregen vind je alle informatie. Ik hoor graag of het daarmee wel werkt. 

Hoop dat het daarmee is opgelost.

Nog geen Sms ontvangen, mijn mobiel nummer eindigt op  3473, juiste nummer?

Heb hem ontvangen, mijn zoon heeft mijn oude nummer, en zegt niets dat hij hem heeft ontvangen 😤

Reputatie 7
Badge +20

Wel ontvangen dus.. Dan staat jouw oude nummer nog als contactnummer. Deze kun je aanpassen via Mijn KPN. Hoor graag of de nieuwe ontvanger werkt. 

Ontvanger ontvangen, het eerste uur terugkijken zonder problemen, lijkt goed  te gaan 👍

Reputatie 7
Badge +20

Dat klinkt top! :)

 

Tot nu toe geen problemen meer gehad 👍

En het is weer raak, terug kijken is weer zoals vanouds niet meer mogelijk.

Na een paar minuten klapt hij er weer uit.

Hier is er niets veranderd,  dus het probleem moet dan toch bij jullie liggen.

Ben benieuwd met welke oplossingen ze nu weer komen 😤

Reputatie 7
Badge +20

Meen je niet? :( Speelt het probleem op beide ontvangers of slechts een? Ontvanger nog wel weer een reset gegeven? Maakt dat nog verschil?

Beide ontvangers hebben het.

Het hele riedeltje van resetten e.d geprobeerd, mocht niet baten.

Maar ga niet meer verder met proberen, iets zit er niet goed, en ik vermoed dat het niet hier thuis zit.

Reputatie 7
Badge +9

Kan je aangeven wat er allemaal in het thuisnetwerk is aangesloten, zaken als telefoons, TV’s, PC’s, maar ook switches en bijvoorbeeld zonnepanelen en kamerthermostaat...

Reputatie 7
Badge +20

Kun je dat Rohag? Want er kan best een apparaat zijn dat dit kan veroorzaken en dan met name een die IGMP Snooping ondersteund.