Beantwoord

Terugsturen tv ontvangers

  • 17 February 2019
  • 7 reacties
  • 212 keer bekeken

Ik heb mijn pakket gewijzigd. Ik had 3 ontvangers op mijn naam tewijl ik er maar 2 heb kwam ik aan de telefoon achter al bellend met KPN. Dus die 3e ontvanger is afgeschreven. Ook zei hij dat hij inderdaad kon zien dat die 3e ontvanger niet opgestuurd iscgeweest dan wel in gebruik. Nu moet een tv ontovanger retour sturen in een doos die ik heb ontvangen. Maar ik heb dus die tv ontvanger niet. Nu ben ik bang voor kosten voor het niet inleveren. Ik kan verder geen klantenservice vinden dan dit forum. Zal ik het hier gewoon bij laten?
icon

Beste antwoord door Marcia van KPN 18 February 2019, 14:22

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Hallo @Bleiswijk ,
Als je een bruikleen-ontvanger niet terug stuurt zal je de vervangingswaarde in rekening gebracht worden op een eerstvolgende factuur, e.e.a. volgens de voorwaarden.
Maar ik heb hem nooit gehad
Maar ik heb hem nooit gehad
Hallo @Bleiswijk ,
dan kun je het beste even een reactie van een moderator afwachten.
Succes.☺️
Reputatie 7
Badge +30
Hallo @Bleiswijk, welkom! Ik kijk graag met je mee, wat een vreemd iets! Wil je je forumprofiel updaten met je postcode + huisnummer en evt. klantnummer(s) en me even laten weten wanneer je dit gedaan hebt?
Het is ge-update 🙂
Reputatie 7
Badge +30
Bedankt! Heel gek, dit! Maar wat je niet hebt, kan je niet terugsturen natuurlijk. Mijn advies is om even niets te doen. Mocht je dan reactie krijgen dat we kosten in rekening gaan brengen, trek dan hier even aan de bel. Ik zorg er dan voor dat we die wegschrijven.
Dankje wel voor de hulp!