[Test] nieuwe verzending KPN iTV afstandsbedieningen [Afgerond]

  • 16 July 2021
  • 294 reacties
  • 8621 keer bekeken
[Test] nieuwe verzending KPN iTV afstandsbedieningen [Afgerond]
Reputatie 7
Badge +30

Als je wel eens een nieuwe afstandsbediening van ons hebt ontvangen, dan heb je gemerkt dat we deze in een kartonnen doosje versturen.

Nu willen we kijken of we het verzendproces van de afstandsbedieningen kunnen optimaliseren. Daarvoor gaan we testen met het versturen van de afstandsbedieningen in een kartonnen envelop.

De test is afgerond, voor resultaten, klik hier.

 

Maar, dan hebben we natuurlijk wel mensen nodig om een afstandsbediening naar toe te sturen :slight_smile:

Dus! Heb je interactieve tv van KPN en kan je wel een nieuwe afstandsbediening gebruiken? Dan zijn we op zoek naar jou!

 

We sturen de afstandsbediening gratis naar je op, het enige wat we ervoor terug willen is je feedback of hij goed binnenkomt en naar behoren werkt.

 

Om mee te doen aan deze test:

  • Reageer in dit topic dat je mee wilt doen.
  • Vul je forumprofiel in met naam en adresgegevens en je klantnummer (zodat we kunnen verifiëren dat je interactieve tv hebt).
  • Wij zorgen dan dat de afstandsbediening naar je wordt verzonden.
  • Na ontvangst en testen van de afstandsbediening, kom terug in dit topic en vul onze enquête in.
    Hierin geef je aan of de envelop met afstandsbediening in goede staat is aangekomen, én of de afstandsbediening goed werkt.

De afstandsbediening die je krijgt is het huidige model infrarood afstandsbediening. Deze werkt op alle interactieve tv ontvangers. Wel geldt voor de Arris 5202 dat deze afstandsbediening geen bluetooth koppeling kan maken.

 

We zoeken 100 deelnemers voor deze test, dus meld je vooral aan. Maar wel, op=op.

06-09-2021: de lijst is vol, inschrijving is bij dezen gesloten!


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

294 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @Erik_ 
Wil ik wel aan meedoen.
Graag een voor de 5202 
Oh ik begrijp dat het een algemene afstandsbediening is dus hoefde ik de ontvanger niet te vermelden.
Lezen huistijger, zet je bril op! :sunglasses:  

De afstandsbediening die je krijgt is het huidige model infrarood afstandsbediening. Deze werkt op alle interactieve tv ontvangers. Wel geldt voor de Arris 5202 dat deze afstandsbediening geen bluetooth koppeling kan maken.

 

Je krijgt dus de gewone afstandbediening die ook op de 5202 werkt zolang het maar geen bluetooth hoeft te zijn.

Reputatie 4
Badge +1

@Erik_   Nou Erik ik wil graag meedoen met deze "Pilot” .:joy:

De huidige afstandsbediening hapert de laatste tijd wel vaak , zou mooi uitkomen.

Groet en voor straks een fijn weekend.

Reputatie 1

Stuur maar op :slight_smile:

Stuur mij er maar één. Kan ik wel weer iemand, er zijn in de flat velen met kpn (!), gelukkig mee maken.

Reputatie 7
Badge +10

Mooi groen initiatief 💚

Als het nog kan ontvang ik ook graag een ab. 

Reputatie 7
Badge +11

Ik heb geen nieuwe afstandsbediening nodig maar als het nodig is mag er wel een naar mij verzonden worden. Kan ie na het testen weer terug met mijn andere retouren zodat ie weer gebruikt kan worden 😁

Reputatie 7
Badge +30

Dank voor de aanmeldingen!

@huistijger, @PeterG, @Anneke-Anna, @Oberon 5, @Lambertusje, @NHendriks, jullie gegevens zijn doorgezet. Ik kom er hier even op terug wanneer de afstandsbediening verzonden is. Dit zal wel na het weekend worden.

Peter, in jouw geval: het staat je vrij om de afstandsbediening later door te geven aan iemand anders in je flat. Zorg er alleen wel voor dat je van te voren zelf de afstandsbediening test, zodat je de enquête ook volledig kunt invullen :)

@Erik_

Mag ook wel naar mij.

Reputatie 7
Badge +16

Doe graag mee voor de test, graag een afstandsbediening  voor een 5202.

Hoi @Erik_ ,

Als je er nog een wil sturen Erik, dan zal ik hem goed bewaren tot ik hem nodig heb.
Ik heb een ZXV8001

Reputatie 7
Badge +9

@Erik_  ik ben bereid om mee te testen. Ik ben namelijk benieuwd of deze door onze brievenbus past. Het is namelijk een brievenbus  met een korte draai. 

Reputatie 4
Badge +3

Ik doe graag mee met deze test

Reputatie 7

Leuk dat jullie ook meedoen @Vlijm@Giant2000@genetic@Hoopvol en @Tanoor. Ik heb jullie gegevens ook doorgegeven! Erik zal er voor jullie ook op terugkomen als de afstandsbediening is verzonden.

Erik:

Peter, in jouw geval: het staat je vrij om de afstandsbediening later door te geven aan iemand anders in je flat. Zorg er alleen wel voor dat je van te voren zelf de afstandsbediening test

Komt voor elkaar. :thumbsup_tone3:

Alle knoppen testen, mag ik aannemen….

Reputatie 1

Ik wil graag meedoen

Reputatie 2
Badge

Dat komt goed uit mijn huidige ab krijgt kuren. 
Dus ik doe hier graag aan mee!

Reputatie 7
Badge +16

Tof, @AlDr en @Hiero! Jullie gegevens staan genoteerd, ook jullie krijgt bericht als de afstandsbediening onderweg is!

Reputatie 1

Laat maar komen!

Reputatie 5
Badge +4

Ik wil er ook een. 

Reputatie 7

Je mag er mij ook wel één sturen.

Heel graag. De onze is vanmorgen kapot gegaan.

Stuur maar op.

Reputatie 7
Badge +7

Als je nog een tester nodig hebt, stuur de ABmaar op.

Gegevens zijn ingevuld.

Reputatie 7
Badge +16

@Printkop@JRe@wjb en @Chris1826 en @Katana321 fijn hoor! Jullie gegevens staan ook op de lijst.

@Chris1826 ik zag dat jij al een vervangende afstandsbediening hebt aangevraagd voor de defecte. Dan sturen wij er nog één op voor je 2e TV ontvanger, vanuit deze test!

Reputatie 7
Badge +12

Stuur mij er ook maar een op, dan test ik hem en stuur hem daarna retour naar Drake  met de rest.