[Test] nieuwe verzending KPN iTV afstandsbedieningen [Afgerond]

  • 16 July 2021
  • 294 reacties
  • 8621 keer bekeken
[Test] nieuwe verzending KPN iTV afstandsbedieningen [Afgerond]
Reputatie 7
Badge +30

Als je wel eens een nieuwe afstandsbediening van ons hebt ontvangen, dan heb je gemerkt dat we deze in een kartonnen doosje versturen.

Nu willen we kijken of we het verzendproces van de afstandsbedieningen kunnen optimaliseren. Daarvoor gaan we testen met het versturen van de afstandsbedieningen in een kartonnen envelop.

De test is afgerond, voor resultaten, klik hier.

 

Maar, dan hebben we natuurlijk wel mensen nodig om een afstandsbediening naar toe te sturen :slight_smile:

Dus! Heb je interactieve tv van KPN en kan je wel een nieuwe afstandsbediening gebruiken? Dan zijn we op zoek naar jou!

 

We sturen de afstandsbediening gratis naar je op, het enige wat we ervoor terug willen is je feedback of hij goed binnenkomt en naar behoren werkt.

 

Om mee te doen aan deze test:

  • Reageer in dit topic dat je mee wilt doen.
  • Vul je forumprofiel in met naam en adresgegevens en je klantnummer (zodat we kunnen verifiëren dat je interactieve tv hebt).
  • Wij zorgen dan dat de afstandsbediening naar je wordt verzonden.
  • Na ontvangst en testen van de afstandsbediening, kom terug in dit topic en vul onze enquête in.
    Hierin geef je aan of de envelop met afstandsbediening in goede staat is aangekomen, én of de afstandsbediening goed werkt.

De afstandsbediening die je krijgt is het huidige model infrarood afstandsbediening. Deze werkt op alle interactieve tv ontvangers. Wel geldt voor de Arris 5202 dat deze afstandsbediening geen bluetooth koppeling kan maken.

 

We zoeken 100 deelnemers voor deze test, dus meld je vooral aan. Maar wel, op=op.

06-09-2021: de lijst is vol, inschrijving is bij dezen gesloten!


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

294 reacties

Ik doe ook graag mee.

Reputatie 7
Badge +15

@Ik_Hussel en @JanD Jullie gegevens zijn ook doorgegeven! :)

Ik wil ook meedoen.

Reputatie 1

Hoi allen,

 

Graag doe ik mee, en ontvang ik een afstandbediening. De huidige begint te haperen.

ik heb 2 Arris 5202 ontvangers.

Reputatie 7
Badge +17

@MartindeJ ik heb je gegevens doorgezet voor de test. @Charwed voor jou uiteraard ook. Wel zou ik je willen aanraden, als beide afstandsbedieningen defect lijken te zijn, om er eentje via de tool op onze website om te wisselen. We sturen namelijk voor deze test per huishouden 1 afstandsbediening. 

Nou, ik wil wel meedoen, want schoonmoeders maakt de knoppen van de afstandsbediening altijd vies :grinning: Scheelt weer een nieuwe vragen…

 

 

@Charwed voor jou uiteraard ook. Wel zou ik je willen aanraden, als beide afstandsbedieningen defect lijken te zijn, om er eentje via de tool op onze website om te wisselen. We sturen namelijk voor deze test per huishouden 1 afstandsbediening. 

Die voor de 5202 kon toch niet via de tool, of is het nu wel mogelijk geworden.:wink:

Ik wil graag meedoen aan deze test. Voor mij gaat het om de witte afstandsbediening met de zwarte achterzijde. Deze heeft bluetooth mogelijkheden.

Reputatie 7
Badge +21

Ik wil graag meedoen aan deze test. Voor mij gaat het om de witte afstandsbediening met de zwarte achterzijde. Deze heeft bluetooth mogelijkheden.

Hoi @Marthijn83 
Het is de universele afstandsbediening zonder de bluetooth.

Reputatie 7
Badge +30

@CreativeS en @Marthijn83 leuk dat jullie mee willen doen! We versturen de witte, dat is degene zonder bluetooth mogelijkheden. Omdat ik nu even twijfel of jullie die inderdaad willen, wil je dat hier nog even laten weten? :-)

@Charwed voor jou uiteraard ook. Wel zou ik je willen aanraden, als beide afstandsbedieningen defect lijken te zijn, om er eentje via de tool op onze website om te wisselen. We sturen namelijk voor deze test per huishouden 1 afstandsbediening. 

Die voor de 5202 kon toch niet via de tool, of is het nu wel mogelijk geworden.:wink:

Klopt, dat kan inderdaad nog niet:sweat_smile: .

Reputatie 4
Badge +4

Ik doe ook graag mee aan de test ;)

Reputatie 7
Badge +10

Ik doe ook graag mee aan de test ;)


@Wibisa Top! Ik heb het doorgegeven.

Reputatie 7
Badge +30

Goedemorgen allemaal! Voor alle mensen die zich van het weekend hebben aangemeld heb ik zojuist de gegevens doorgezet naar de verzendende afdeling. Ik kom er hier op terug zodra ik hoor wanneer de afstandsbediening verzonden zijn/worden. Dan zal ik ook iedereen even mentionen zodat er notificatie e-mails uitgaan.

Badge

Ik doe graag mee aan de test. Stuur er maar 1 op.:thumbsup_tone2:

Reputatie 7
Badge +24

Doe mij er ook maar 1 graag. Bij de afstandsbediening boven moet ik tegenwoordig hard drukken voordat de tv aangaat. Dank u 👍

@CreativeS en @Marthijn83 leuk dat jullie mee willen doen! We versturen de witte, dat is degene zonder bluetooth mogelijkheden. Omdat ik nu even twijfel of jullie die inderdaad willen, wil je dat hier nog even laten weten? :-)

 

Hallo @Marcia_ … ja graag. Ook al zijn wij zelf voorzien van de BT-versie, schoonmoeder heeft voldoende aan de IR-versie. Ik zag de toetsen alweer geel worden… dus komt als geroepen 🙂 Alvast dank!

 

Badge

Ik doe graag mee aan de test. Stuur er maar 1 op.:thumbsup_tone2:


De witte is ok. Ik kan nog niets met de BT versie

Badge

Stuur maarop.

Reputatie 5
Badge +6

Ik doe graag mee met de test:

 

Let op! Ik heb een andere naam en adres opgegeven dan het klantenummer zegt, dit omdat wij geen itv meer hebben maar mijn oma wel, Maar die niet gaat testen. Daarom is dit zo.

Ik test namelijk heel graag mee!

Reputatie 3
Badge +2

Zeker wil ik hieraan deelnemen, die van mij is al poosje stuk, maar vanwege een storing die ik heb met een wegvallende verbinding komt er al maanden bijna wekelijks steeds een monteur langs voor de wijkkast en kan ik geen nieuwe afstandsbediening bestellen, dus hoop dat het hiermee wel gaat lukken.

Reputatie 7
Badge +30

Dank voor de aanvullende aanmeldingen. Eenieder tussen mijn vorige reactie en deze reactiezijn ook doorgezet. Ik kom er morgen even op terug wanneer de boel nu daadwerkelijk verzonden wordt. Of dat er dingen onderweg zijn :)

 

 

Ik doe graag mee als testpersoon 👍🏻

Reputatie 7
Badge +19

Super dat mee wil doen @Zwief. Jouw gegevens zijn doorgegeven. 

Reputatie 7
Badge +9

Dank voor de aanvullende aanmeldingen. Eenieder tussen mijn vorige reactie en deze reactiezijn ook doorgezet. Ik kom er morgen even op terug wanneer de boel nu daadwerkelijk verzonden wordt. Of dat er dingen onderweg zijn :)

@Erik_  2 dagen geleden schreef je dat je meer informatie zou geven over het een en ander. Ik wacht af.

Reputatie 7
Badge +20

Erik komt er nog op terug als wanneer de datum bekend is. Het duurt even langer dan verwacht. Nog even geduld.