Beantwoord

The provided MPEG-DASH document could not be updated etc

  • 16 August 2019
  • 6 reacties
  • 242 keer bekeken

]Ik probeer via mijn laptop tv kijken via WIFI (ben op vakantiepark in Frankrijk; o.a. voetbal afgelopen dinsdag AJAX-PAOK), maar daarbij krijg ik na lang 'ronddraaien' van player bovenstaande foutmelding + nog allerlei codetaal in het schermpje. Zie hier voor screenshot: The provided MPEG-DASH document could not be updated etc. Ik voeg printscreen bij. Dit is bij elke zender zo. Hij heeft het op enig moment een beetje sputterend gedaan, maar doet het nu helemaal niet meer. Elke zender geeft zelfde foutmelding. Heb toen maar voetbal gekeken via smartphone via 4G, maar dat is klein schermpje en kost veel MB's. Ik gebruik in principe firefox, maar probeerde het ook met Edge. WIFI heeft in principe voldoende kwaliteit; youtube filmpjes en dergelijke geeft geen enkel probleem. Hoop dat er een oplossing is voor a.s. dinsdag AJAX- Apoel Nicosia. Vriendelijke groet.

icon

Beste antwoord door Erik van KPN 10 September 2019, 17:36

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +30
Welkom, AAB! Het blijkt dat er een storing was waardoor je deze foutmelding kon krijgen. Ervaar je op dit moment nog steeds problemen, of is het nu opgelost? Zo niet, laat het weten, dan kan ik dit doorgeven.
Hartelijke dank voor je reactie, Erik. Helaas doet hetzelfde probleem zich nog steeds voor. Ook na uitloggen en opnieuw inloggen. Waar ik helemaal in het begin nog een keer kort een sputterend beeld heb gehad, nu - na lang 'draaien' - alleen deze foutmelding. Het lijkt bij alle zenders hetzelfde.
Reputatie 7
Badge +30
Check, dank voor je antwoord. Dan ga ik dit aankaarten. Ik kom er bij je op terug!
3 weken terug in Frankrijk dezelfde melding op meerdere smartphones/tablets via itv online. Het heeft in de 2 weken dat we er waren niet gewerkt. Helaas.
Reputatie 7
Badge +30
Jammer dat te horen, monpas. Dank voor je melding.

In het algemeen, ik heb nog geen update hierover. Ik hoop later deze week dat wel te hebben.
Reputatie 7
Badge +30
Hallo AABB, sorry voor mijn late reactie. De mensen van interactieve tv hebben hier naar gekeken en geven aan dat het hem waarschijnlijk zit in microverbrekingen/wisselingen in de verbinding. Ze hebben hierin wat aanpassingen gedaan waardoor het verbeterd zou moeten zijn. Ervaar je dit ook zo?