Beantwoord

Tijd instellen op de tv-ontvanger

  • 22 May 2019
  • 9 reacties
  • 10343 keer bekeken

Hoe stel ik de tijd in bij mijn tv ontvanger?

*Admin: topic naar juiste categorie verplaatst en titel van je bericht aangevuld ter verduidelijking
icon

Beste antwoord door huistijger 23 May 2019, 06:12

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

9 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Goedavond Miekemieke.wel kom op het forum. Dat gaat automatisch je kunt niet de klok instellen.😉👍
Reputatie 7
Badge +21
Hoi @Miekemieke
Het klopt wat Cornelis zegt, maar het kan ook zijn dat je bedoeld dat je de klok wilt zien als de ontvanger uit staat?
Ga dan via het menu naar instellingen - en scroll naar energieverbruik instellingen.
Zet Klok tonen op display tv ontvanger gedurende stand-by op Ja
En klik op Bewaar instellingen.
Nu zal de klok getoond worden als je de ontvanger uit zet.
Reputatie 7
Badge +21
Goedemiddag @Miekemieke. Welkom op het forum! Is het inmiddels gelukt? Mocht je toch nog vragen hebben, dan horen we dat graag van jou. 🙂
Reputatie 7
Badge +21
We hebben niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders weet je ons te vinden!
Sorry voor de late reactie. Heb gedaan wat je zei en het is gelukt.
Dank U zeer hartelijk.
Reputatie 7
Badge +21
Goed om te lezen dat het gelukt is. Mocht je in de toekomst nog andere vragen hebben, dan horen we dat graag van je!
Wil ook graag de tijd op de digitale ontvangers instellen..echter wanneer ik naar instellingen in het menu ga...komt er geen energieverbruik in het rijtje voor ...hoe nu verder...??🤔
Reputatie 7
Badge +21
Dan heb jij waarschijnlijk de 4K ontvanger
Scroll helemaal naar beneden in het instellingen menu en dan nog verder zodat er een 2e scherm verschijnt, daar staat het dus
Klopt...bedankt voor de uitleg...gelukt.