Beantwoord

Tijdduur opname niet lang genoeg, programma afgebroken

  • 21 January 2021
  • 3 reacties
  • 63 keer bekeken

Mijne dames en heren, 

Als ik naar de uitzending op Canvas (België) van het programma: “Winteruur” kijk, d.w.z. naar de opname ervan, komt het nogal eens voor dat het programma voortijdig afgebroken wordt!

Narigheid is, dat wanneer ik de opname start, er eerst andere programma's voor staan die dan teveel ruimte innemen, waardoor ik “Winteruur” NIET TOTDAT HET AFGELOPEN IS kan bekijken… dit irriteert enorm! Ik zou graag willen dat de programma's die ik opgenomen heb met de goede tijdsduur worden weergegeven!

Bij voorbaat dankend, Ina Bos 

icon

Beste antwoord door Maurice85 21 January 2021, 15:34

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +10

Dit is heel lastig, want wanneer u een opname inplant worden de tijden van de gids gevolgd, maar als er iets uitloopt en het programma dus pas later start begint de opname wel op de geprogrammeerde tijd. Hier is geen oplossing voor.

 

KPN zelf zegt dit ook:

Mijn programma is niet helemaal opgenomen

Het kan zijn dat een programma later begint dan in de gids is vermeld of uitloopt. Het laatste deel van het programma wordt hierdoor niet opgenomen. Je kunt dan altijd met Terugkijken via de Gids het programma bekijken. Let wel op je kunt tot maximaal een week terug kijken.

En ja hoor:  tijdens de vakantie een serie opgenomen (dit maal HUSS). 

eerste aflevering gekeken. leuk.

nu tweede aflevering willen kijken: niet leuk! uur verloren gegaan met Ali B omdat vorige programma uitgelopen is. dus kun je niet alles zien + heeft het ook geen zin de volgende afleveringen te bekijken + je kunt niet terug zijn via de gids omdat het al meer dan een maand geleden is….

dit is niet de eerste keer. het begint FRUSTREREND te worden. dat hier nou niets aangedaan kan worden: een code bij starten van programma voor het opnemen zodat hoe laat het programma ook begint, de opname compleet is.

dan kan geen natuurramp of uitgelopen sportwedstrijd of aanslag (dat allemaal zeker uitgebreid getoond moet worden) de opnames vernaggelen.

Hallo, ik vind het wel erg onprofessioneel voor zo'n groot bedrijf als KPN, dat je niet even 10 min. extra tijd na de uitzending kunt opnemen, als marge voor het uitlopen, maar wel 5 min. voor de uitzending, heel vervelend om niet het eind van de film te zien.  

Miss.E.