Beantwoord

Tijdelijk Pluspakket mogelijk ter overbrugging naar KPN Compleet met pluspakket?

  • 24 March 2019
  • 6 reacties
  • 177 keer bekeken

Dag,

Op 22 maart is mijn internet en bellen abonnement geactiveerd.

ik stap met mobiel bellen ook over op KPN. Ik heb me ook meteen aangemeld voor KPN compleet.

Het mobiele abonnement wordt pas 21 mei actief, en daarmee dus KPN Compleet ook neem ik aan? Als extra zenderpakket wil ik kiezen voor het pluspakket.

Kan ik van nu tot 21 mei een tijdelijk abonnement op het pluspakket nemen, en hoe regel ik dat?

bedankt!

Annick
icon

Beste antwoord door Marina_ 25 March 2019, 14:11

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Goedemorgen @Lentedag, Welkom bij KPN en op het forum 😃 Leuk om te lezen dat je klant bij ons bent geworden. Het pluspakket kan worden geactiveerd. Wanneer je KPN Compleet voordelen in gaan, dan wordt het pluspakket automatisch omgezet naar een gratis pakket. Je kunt het pluspakket activeren via MijnKPN of via de tv-ontvanger. Mocht je daar niet helemaal uit komen, dan kan ik het ook voor je doen. Zou je daarvoor jouw postcode, huisnummer en klantnummer(s) willen toevoegen aan jouw forumprofiel?(deze gegevens zijn alleen inzichtelijk voor ons en voor jezelf)
Dag Marina,

Dank voor je snelle reactie. Ik heb het pluspakket inmiddels geactiveerd. Kijk ernaar uit na mijn verhuizing volgende week veel te kunnen kiezen 😉
Reputatie 7
Badge +19
De keuze is reuze 😃 Heel veel plezier met je nieuwe abonnement! Mocht je volgende week na de verhuizing nog vragen hebben, laat het dan vooral weten. 🙂
Doe ik 🙋‍♀️
Ook veel on demand aanbod via het pluspakket. Kies dan eerst nummer 202 en dan de rode knop. 😃
dat is balsem voor de ziel van een mens in verhuisstress.

Reageer