Beantwoord

Tijdens tv kijken opeens geen ontvangst meer, foutcode 143

  • 14 March 2019
  • 1 reactie
  • 38 keer bekeken

Geen tv ontvangst meer dan 2 uur, geeft ineens foutcode 143 . Modem herstart meerdere keren en de tv ontvAnger. Toen andere internet kabel geprobeerd maar nee nog steeds geen tv,
icon

Beste antwoord door Erik van KPN 15 March 2019, 12:28

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +30
Hey Sminkco, welkom op het forum! Vervelend dat je geen tv had gisteravond, is dat nog steeds zo? Foutcode 143 heeft vaak te maken met een onderbroken verbinding tussen je tv ontvanger en Experia Box waarbij je gebruik maakt van een draadloze verbindingsset. Is dat bij jou ook het geval?

Doorloop dit stappenplan en kijk of het probleem daarmee verholpen wordt. Zo niet, dan hoor ik het graag van je!