Beste antwoord door Erik van KPN
Bekijk origineelTijdens tv kijken opeens geen ontvangst meer, foutcode 143
Geen tv ontvangst meer dan 2 uur, geeft ineens foutcode 143 . Modem herstart meerdere keren en de tv ontvAnger. Toen andere internet kabel geprobeerd maar nee nog steeds geen tv,
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.
Hey Sminkco, welkom op het forum! Vervelend dat je geen tv had gisteravond, is dat nog steeds zo? Foutcode 143 heeft vaak te maken met een onderbroken verbinding tussen je tv ontvanger en Experia Box waarbij je gebruik maakt van een draadloze verbindingsset. Is dat bij jou ook het geval?
Doorloop dit stappenplan en kijk of het probleem daarmee verholpen wordt. Zo niet, dan hoor ik het graag van je!
Doorloop dit stappenplan en kijk of het probleem daarmee verholpen wordt. Zo niet, dan hoor ik het graag van je!
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.