Beantwoord

Tijdweergave in venster van Arris VP2952, resp. VIP2952 V2 itv-ontvanger instellen.

Bij het installeren door de KPN-monteur van de eerste itv-ontvanger, de VP2952, heeft deze de tijdweergave op ons verzoek in het venster van de itv-ontvanger ingesteld, heel handig. Ik heb echter niet opgelet hoe hij dit deed en ik kan nergens vinden hoe dit moet. Wie weet dit ?
icon

Beste antwoord door wakkie001 29 oktober 2018, 20:38

Hallo Henk4602

Om de tijd in het venster van de iTV ontvanger te laten zien of te verwijderen ga je naar het menu, vervolgens naar instellingen. Hier scroll je naar energiegebruik instellingen. Dan zie je onderaan staan: klok tonen op display tv-ontvanger gedurende stand-by. Hier kun je ja of nee via < of > aantikken. Hierna “bewaar instellingen” middels de ok toets activeren.

Bekijk origineel

4 reacties

Hallo Henk4602

Om de tijd in het venster van de iTV ontvanger te laten zien of te verwijderen ga je naar het menu, vervolgens naar instellingen. Hier scroll je naar energiegebruik instellingen. Dan zie je onderaan staan: klok tonen op display tv-ontvanger gedurende stand-by. Hier kun je ja of nee via < of > aantikken. Hierna “bewaar instellingen” middels de ok toets activeren.
Hallo Wakkie001,

Geprobeerd en werkt uit de kunst, bedankt.
Henk4602 schreef:

Hallo Wakkie001,

Geprobeerd en werkt uit de kunst, bedankt.

graag gedaan
Ik was al in de KPN-winkel, met deze vraag! Bel maar de klanten service, ik kan u er niet mee helpen op afstand, was het antwoordt. Doch met zoeken, de zelfde vraag op het forum gevonden. Direct gekeken en idd het werkt. Toppie. 😊

Reageer