Beantwoord

Toch extra kosten na gratis zenderpakket

  • 13 June 2021
  • 10 reacties
  • 450 keer bekeken

Op 19 november jl deed KPN ons via email het aanbod “3 maanden gratis zenderpakket of extra dienst naar keuze!” en wij kozen toen voor het Videoland pakket. Groot is onze verbazing dat op de factuur van 3 januari 2021 € 8,70 in rekening is gebracht voor het Videoland pakket. 

U snapt dat ik gisteravond direct dat Videoland pakket uit mijn abonnement heb gehaald. Was dit een foutje van KPN of is KPN gewoon een onbetrouwbare partij ?

Contact zoeken met KPN ? je zoekt je het aplazarus en in de FAQ's kom je dit onderwerp niet tegen. Via email is men niet bereikbaar en de chatdienst is door storingen buiten werking. Ik hoop dat men meeleest op dit forum en reageert.

Voorlopig houd ik het op het laatste tot het tegendeel blijkt. Meer mensen met deze ervaring ?

Inderdaad bij mij het zelfde ik heb bijna alles open gezet. De eerste 1maand ging het goed bij de 2de maand meteen 20 euro meer van mijn rekening ik heb ze gebeld ze zouden het regelen ik heb ook meteen aangegeven dat toen ik het zag meteen de tv blokken die ik had geopend weer dicht gezet nou dat ging mooi niet. Nu kijk ik net in mijn kpn wat staat er nu moet ik 80 euro meer betalen en de gratis tv zenders staan nog altijd open wat ik dus niet meer wil en meer betalen voor wat gratis zou zijn wil ik al helemaal niet.

Ik geef ze nog een kans want dit is belazerij dan boek ik de bedragen terug en zet mijn abo met dit kl… bedrijf spot het zijn echte boeven ze verschuilen zich ook nog, want een telefoonnummer zal je bijna niet vinden.

Ik hoop dat ze dit lezen en de zooi terug draaien in mijn orginele stand. Ik moest mee omdat telfort over ging naar kpn jammer genoeg ik was al niet te spreken over kpn en nu dit! KPN ZORG DAT DIT ***... RECHT GEZET WORD!!!

 

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je aangemaakt

icon

Beste antwoord door Denise van KPN 15 June 2021, 16:10

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

10 reacties

Inderdaad bij mij het zelfde ik heb bijna alles open gezet. De eerste 1maand ging het goed bij de 2de maand meteen 20 euro meer van mijn rekening. Ik heb ze gebeld ze zouden het regelen. Ik heb ook meteen aangegeven dat toen ik het zag meteen de gratis tv blokken die ik had geopend weer dicht gezet, nou dat ging mooi niet.

Nu kijk ik net in “mijn kpn” wat staat er nu weer ik moet ni 60 euro meer betalen, en de gratis tv zenders staan nog altijd open. KPN ik wil echt niet meer betalen voor iets wat gratis zou zijn!!

Dit is belazerij!!

Ik hoop dat ze dit lezen en de zooi terug draaien in mijn orginele stand. Ik moest mee omdat telfort over ging naar kpn jammer genoeg ik was al niet te spreken over kpn en nu dit! KPN ZORG DAT DIT ***... RECHT GEZET WORD!!!

 

Admin: tekst aangepast i.v.m. huisregels

Hoi @HvB007 

Volgens mij staat jou stukje er twee keer.
In een topic van 5 maanden geleden.
Je had beter een nieuw topic kunnen openen. 
Deze is al beantwoord door @Nick83.  Ook al weer even geleden plus/minus 5 maanden.
 

Reputatie 7
Badge +17

Hallo @HvB007, goed dat je hierover contact opneemt. Ik kan me namelijk voorstellen dat je ervan schrikt als je ineens meer moet betalen dan je eigenlijk voor ogen had. Ik heb jouw abonnement er gelijk bij gepakt om dit voor je uit te zoeken.

Je hebt op 13 maart gebruik gemaakt voor de actie voor de Thuisblijvers. Je hebt hierbij de volgende zenderpakketten aangezet: ESPN Compleet, Pluspakket, Film1 pakket, Erotiek pakket, Turks pakket, Duits pakket en Hindi pakket. Je kunt deze zenders drie maanden gratis bekijken. Je hebt de zenders 13 maart geactiveerd, wat betekent dat je tot en met 12 juni gratis kunt bekijken. Het zenderpakket wordt niet automatisch uitgezet, dit staat ook vermeld in de bevestiging die je van ons hebt gekregen. Vandaar dat je nu in MijnKPN ook een hogere prijs ziet staan, de kortingsperiode is immers verlopen. Wil je niet voor deze zenderpakketten betalen of wil je ze gewoon niet meer bekijken, dan zal je de zenderpakketten zelf uit moeten zetten via MijnKPN óf je kan telefonisch contact met ons opnemen via 0800 0402.

Je hebt ook nog een vraag over de factuur van 21 mei, want die viel ineens € 20,00 hoger uit dan verwacht. Dat komt doordat de factuurperiode loopt van 21 mei tot en met 20 juni. Jouw kortingsperiode van de actie voor de Thuisblijvers liep tot 12 juni. Tot en met 12 juni ontvang je dus korting over de zenderpakketten, maar vanaf 13 tot en met 20 juni betaal je de zenderpakketten vooruit. Zou je de zenderpakketten nu uitzetten, dan zullen de kosten op de volgende factuur verrekend worden.

Zover ik kan zien, klopt alles gewoon. Kort samengevat: Je hebt drie maanden korting gekregen op de zenderpakketten. Deze kortingsperiode liep van 13 maart tot en met 12 juni en is nu dus voorbij. Wil je geen gebruik meer maken van de zenderpakketten, dan kan je deze zelf uitzetten via MijnKPN of telefonisch contact met ons opnemen. Nadat de zenderpakketten zijn uitgezet, zal er een verrekening plaats vinden van de teveel betaalde kosten voor de zenderpakketten.

Hallo toch ben ik hiermee niet content. Ik heb al in de eerste maand via mijn kpn en ook op de tv geprobeerd deze blokken weer uit te zetten maar dat lukte mooi niet iedere keer als ik ze kon uitzetten stonden ze binne een uur weer aan. Dit ook in de maanden erna geprobeerd niets hielp ook hierover met jullie gebeld en ook over het bedrag  deze mevrouw zou het oplossen mooi niet dan dus en dit alles was ver voor 12 juni. Dus ik vind dat jullie dit voor mij moeten gaan oplossen en niets meer inrekening bij mij moeten brengen dan het normale bedrag voor dat deze onzin inwerking ging. Deze fout zit bij jullie hoor. Ik bedenk me nog wel 1 keer om deze zooi aan te gaan. Sorry hierover kan ik me best kwaad maken. Ik hoop toch dat u dit met op een positieve manier richting mij gaat oplossen zodat ik het normale tarief betaal. Trouwens de uitgezetten zenderblokken staan nog gewoon aan. Vreemd hoor.

Alles zou geregeld zijn inderdaad kon ik de zenderblokken niet uitzetten kpn heeft een update gegeven nu kijken het het blijft werken zo. Het afgehouden geld word terug verrekend staat in een mail. Dus ze hebben de fout in hun programma ingezien en dat na 3 maanden klagen.

Alles zou geregeld zijn. inderdaad kon ik de zenderblokken niet uitzetten kpn heeft een update gegeven nu kijken het het blijft werken zo. Het afgehouden geld word terug verrekend staat in een mail. Dus ze hebben de fout in hun programma ingezien en dat na 3 maanden klagen.

 

Reputatie 7
Badge +17

Ik zie dat je gisteren nog weer telefonisch contact met ons hebt opgenomen. De wijziging is nu goed doorgekomen en de zenderpakketten zijn stopgezet. Je hebt hiervan ook een bevestiging ontvangen. Als het goed is, belt mijn collega je morgen terug om de verdere afhandeling te bespreken.

Beste,

ik had vanavond om half zeven tot 7 uur de terug bel afspraak staan tot nu toe is er nog niet gebeld. Wilt u even kijken waarom nog niet?

Reputatie 7
Badge +17

@HvB007 Ik heb mijn collega gevraagd om alsnog contact met je op te nemen. Excuses voor het ongemak.

Deze topic mag gesloten worden.