Toch kunnen opzeggen binnen 1 jaar maar oo wat moeilijk en slecht

• 19 augustus 2016
  • 1 reactie
  • 255 keer bekeken

Hier bij wil ik een bericht plaatsen over de slechte service van kpn. Sinds 3 maanden hebben wij itv van kpn en eigenlijk ook alleen maar problemen, te langzaam internet haperende tv, opnames niet goed kunnen kijken en opnames die niet opgenomen worden. 2x is er een monteur geweest en de 2de kon ineens 8mb er meer bij toveren. helaas was dit nog niet eens 1 dag. Na veel gebel en chat gesprekken mag ik opeens wel me contract stopzetten ZONDER BOETE!!. Echter zoals je bij kpn verwacht gaat dit ook moeizaam, verschillende medewerkers zeggen weer iets anders en als je een klacht schriftelijk indient word je niet op tijd terug gebeld. Ook als een mede werker belooft dat je back office kunt bellen voor je klacht en compensatie blijkt dit natuurlijk niet te kloppen. Mijn wens is om het contract over 2 weken stop te zetten en een vergoeding te ontvangen voor het ongemak en niet goed gebruik kunnen maken van het product dat kpn mij heeft aangeboden. En niet te vergeten alle tijd die het kost om de medewerkers zelf er op te wijzen wat de rechten van een consument zijn en waar kpn aan moet voldoen!!

Mochten er meer mensen zijn die problemen ondervinden bij kpn en niet mogen opzeggen dan hoor ik dit graag. Kan denk ik wel iets betekenen!!!

Admin: dubbele topic verwijderd

1 reactie

Reputatie 7
Badge +28
Hoi Remco, welkom op het forum. Wat naar dat je ervaringen met onze diensten niet zo positief zijn. Ik wil graag voor je kijken hoe het er nu voor staat, en of de opzegging ook inderdaad over twee weken ingaat. Reageer je op mijn privébericht ? Dan ga ik aan de slag.

Reageer