Beantwoord

topfield tuner ruilen voor insteekkaart

• 19 december 2013
  • 1 reactie
  • 5079 keer bekeken

Goedemiddag,

ik zou graag mijn topfield tuner ruilen voor een insteekkaart. Ik kan nergens vinden hoe ik dat moet aanpakken. In de KPN winkel wilden ze mijn tuner niet in ontvangst nemen, de telefonische helpdesk meldde dat ik kan ruilen maar dan 25 euro transportkosten moet betalen.

Kan dat niet wat eenvoudiger? In het verleden kon je zo'n pakket gewoon kopen bij de electronica winkel.

Zo heb ik dus al twee kaarten, nu wil ik de topfield tuner dus ruilen voor een insteekkkaart aangezien ik een nieuwe TV heb die dat ondersteund.

Ik hoop dat ik duidelijk genoeg ben geweest en dat iemand mij verder kan helpen.

icon

Beste antwoord door Tim 20 december 2013, 14:12

Hallo Harry,

Je kunt inderdaad via KPN een Digitenne tv-ontvanger omruilen voor een insteekkaart. Dit kan eenvoudig geregeld worden. Er komt een koerier langs om de tv-ontvanger aan de deur om te ruilen voor de insteekkaart. Het klopt dat hier 25 euro verzend- en administratiekosten voor in rekening worden gebracht. Dit is momenteel het beleid van KPN en dat kan ik zoals je hopelijk kunt begrijpen niet veranderen.

Het is natuurlijk ook mogelijk om zelf een insteekkaart te kopen op internet of in een winkel, dit kan alleen helaas niet bij KPN zelf. Bij KPN worden de insteekkaarten verhuurd voor een klein bedrag per maand. Als je al een smartcard hebt die bij ons geregistreerd is het verder geen enkel probleem als je zelf een insteekkaart hebt geregeld. De garantie voor de insteekkaart zal dan niet via KPN lopen maar via de winkel waar de deze hebt gekocht.

Als er vragen zijn dan hoor ik het graag.

Met vriendelijke groet,
Tim

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 5
Badge +11
Hallo Harry,

Je kunt inderdaad via KPN een Digitenne tv-ontvanger omruilen voor een insteekkaart. Dit kan eenvoudig geregeld worden. Er komt een koerier langs om de tv-ontvanger aan de deur om te ruilen voor de insteekkaart. Het klopt dat hier 25 euro verzend- en administratiekosten voor in rekening worden gebracht. Dit is momenteel het beleid van KPN en dat kan ik zoals je hopelijk kunt begrijpen niet veranderen.

Het is natuurlijk ook mogelijk om zelf een insteekkaart te kopen op internet of in een winkel, dit kan alleen helaas niet bij KPN zelf. Bij KPN worden de insteekkaarten verhuurd voor een klein bedrag per maand. Als je al een smartcard hebt die bij ons geregistreerd is het verder geen enkel probleem als je zelf een insteekkaart hebt geregeld. De garantie voor de insteekkaart zal dan niet via KPN lopen maar via de winkel waar de deze hebt gekocht.

Als er vragen zijn dan hoor ik het graag.

Met vriendelijke groet,
Tim

Reageer