Beantwoord

Tot wanneer kan ik de Ziggo Sport Totaal aanbieding gebruiken?

  • 28 July 2021
  • 5 reacties
  • 424 keer bekeken

Tot wanneer kan ik kijken voor de aanbieding van  €7,50 naar ziggo Sport totaal, kan ik hem ook nog 1 september aanzetten voor die prijs gr.jan

icon

Beste antwoord door PeterG 29 July 2021, 00:01

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Die actie is, bij mijn weten, al lang afgelopen. Kan 'm ook nergens (meer) vinden.

Op dit moment loopt er geen actie.

www.kpn.com/ziggosport 

Hoi peter  Ik heb 2 weken geleden een mail gehad van KPN zomer aanbieding zodoende 

Reputatie 7
Badge +24

Hoi peter  Ik heb 2 weken geleden een mail gehad van KPN zomer aanbieding zodoende 

Kunt u daar een schermafdruk van plaatsen? Of staat er een link op naar een bepaalde pagina op de website van KPN? 

 

Tja, ik heb al Z.S. sinds begin F1 dit jaar. Heb die mail dus niet gehad. En het is dus niet op andere manier gecommuniceerd.

Waarom (wil) je wachten tot 1 september? Dan is de zomer trouwens voorbij. Deze actie loopt dan niet meer.

B.T.W. je zat toch al op de infopagina zie ik aan het screenshot. Daar staat ook tot wanneer de actie loopt.

Tot uiterlijk 8 augustus 2021 kun je een zenderpakket of dienst naar keuze gratis aanzetten

Tot 8 augustus…. Hmmm. Dus i.g.g. zeker tot en met 7 augustus.

Nota bene.

Voor de race in Zandvoort staat Ziggo Sport Select (233) dat hele weekend voor alle klanten open. Vrijdag t/m zondag.