Trage decoders... nog maar eens een keer!

• 26 januari 2014
  • 1 reactie
  • 3203 keer bekeken

Na een paar maanden bezig geweest te zijn met priveberichten versturen met iemand van het Webcare team, kwamen we op het laatste bericht van 11-12-2013:

Hoi Arjan,

Ik heb de mogelijkheden even op een rij gezet en er zijn een aantal opties die we kunnem benutten.

Op dit moment neem je een Interntet +ITV Glasveze pakket af. De basisprijs is daarvoor 63 euro. Daarnaast betaal je voor het HD Extra en Plus Pakket respectievelijk 7.50 en 10 euro. In totaal betaal je nu dus 80.50. Zou je daar voor de nieuwe tuners het Opnemen Pakket toevoegen dan betaal je 5 eur extra voor in totaal 85,50.

Zouden we dit pakket omzetten naar een Alles-in-1 Standaard Pakket dan wordt de basisprijs 68 euro, je krijg er dan Spotify en het Opnemen Pakket gratis bij. Als je dan het Plus Pakket en HD Extra Pakket weer zou nemen dan kom je in toaal ook uit op 85.50. Daar komt bij dat je de eerste 12 maanden in plaats van 68.00, 51.50 betaald. Dit lijkt mij de dus een goede optie.

Zie ook: https://bestellen.kpn.com/pakketten/glasvezel/alles-in-1

Mocht je ook beschikken over een mobiel nummer van KPN dan bestaat er ook de mogelijkheid om 'compleet' te worden. Dan krijg naast een verdubbeling van de Bel en Data bundel ook het Plus Pakket gratis en bespaar je weer 10 euro.

Rest de vraag stel je prijs op het HD Extra en Plus Pakket en de vraag wat jou de beste optie lijkt

Met vriendelijke groet,

Remco

Na deze datum is het heel erg stil geworden op de vraag of ik hier dan voor moet bellen of dat dit via internet geregeld moet worden of iets dergelijks. We zijn nu meer dan een maand verder dus ik was benieuwd of er nog iemand antwoord kon geven? Anders kan ik net zo goed overstappen naar een andere provider....

1 reactie

Reputatie 3
Badge +2
Beter laat dan nooit, 

Het veranderen van pakketten e.d. kan men telefonisch regelen via 0800-0404(Glasvezel) 

Of men kan het volgens mij ook zelf aanpassen door in te loggen via "MijnKPN" en daar de wijzigingen doorvoeren

Reageer