Trage Motorola Itv kasten

• 30 juli 2014
  • 6 reacties
  • 1129 keer bekeken

Hallo,

Wat kan ik doen, ik heb Trage motorola Itv kastjes achter onze tv hangen alleen deze zijn zo tergend langzaam.

Zappen gaat niet snel, menu gaat niet snel, tv info gaat niet snel.

Als ik een opname wil kijken kan ik bekand wel een bak koffie drinken eer hij in dat menu is...

Niet erg tevreden over, wat zijn de oplossingen KPN??

Bedankt

6 reacties

Reputatie 5
Badge +7
Het is misschien handig om even het type Motorola kastje te vermelden want er zijn types die in aanmerking komen voor vervanging.

Ik heb de Moterola VIP 1853

hallo,

ik heb sinds vanmorgen heb ik het zelfde probleem. zappen duurt erg lang en als ik een opname wil kijken dan duurt dit een tijd voordat deze getoont wordt. en als je een reclame wil doorspoelen loopt de opname vast. een keer opnieuw opgestart heeft geen. tevens ook motorola 1853.

Reputatie 7
Badge +21
Goedemiddag,

Er zijn op dit moment geen algemene storingen gemeld die dit probleem kunnen verklaren. Het terugzetten naar fabrieksinstellingen van de TV ontvanger zou voor verbetering kunnen zorgen! Zie http://forum.kpn.com/t5/Televisie/KPN-Interactieve-TV-Ontvanger-resetten/td-p/176511 voor instructies.

Met vriendelijke groet,
Koen

Helaas is dit al meerdere keren hier geprobeerd maar dit helpt niet!!

Graag zou ik een oplossing zien!!

Reputatie 6
Badge +9
Wat is traag, iedereen heeft er een andere mening over.

Wat pas traag is zijn de oudere 1910,196x modellen van Motorola... Die worden dan ook vervangen, mede omdat ze niet de nieuwe frimware hebben voor begin gemist ed.

Een 1853 laten vervangen door een nieuwer type, aint gonna happen als het alleen om traagheid gaat.

Reageer