Beantwoord

Trage ontvanger

  • 22 augustus 2017
  • 2 reacties
  • 54 keer bekeken

De laatste tijd is de ontvanger in de huiskamer erg traag. Het duurt lang voordat deze reageert op de afstandsbediening.
Reset etc al menig maal geprobeerd echter zonder resultaat
icon

Beste antwoord door Johannes_ 30 augustus 2017, 11:59

...
je kunt de stappen op de volgende pagina doorlopen en kijken of het daarmee is opgelost:
https://forum.kpn.com/interactieve-tv-11/kpn-interactieve-tv-ontvanger-resetten-176511

Heb je deze stappen al doorlopen en/of blijkt dit de situatie niet te verbeteren, wil je mij dan via een privé-bericht je klantnaam, postcode en huisnummer sturen?


Ik heb geen reactie meer van je ontvangen en ik ga er vanuit dat het probleem inmiddels is opgelost. Is dat niet zo, mag je me alsnog een privébericht sturen.
Bekijk origineel

2 reacties

Badge +2
Hallo Evert,

Welkom op het forum!

Ik kan me voorstellen dat dit niet erg fijn tv kijkt. Ik weet niet hoe je de tv-ontvanger gereset hebt, maar je kunt de stappen op de volgende pagina doorlopen en kijken of het daarmee is opgelost:
https://forum.kpn.com/interactieve-tv-11/kpn-interactieve-tv-ontvanger-resetten-176511

Heb je deze stappen al doorlopen en/of blijkt dit de situatie niet te verbeteren, wil je mij dan via een privé-bericht je klantnaam, postcode en huisnummer sturen?
Badge +2
...
je kunt de stappen op de volgende pagina doorlopen en kijken of het daarmee is opgelost:
https://forum.kpn.com/interactieve-tv-11/kpn-interactieve-tv-ontvanger-resetten-176511

Heb je deze stappen al doorlopen en/of blijkt dit de situatie niet te verbeteren, wil je mij dan via een privé-bericht je klantnaam, postcode en huisnummer sturen?


Ik heb geen reactie meer van je ontvangen en ik ga er vanuit dat het probleem inmiddels is opgelost. Is dat niet zo, mag je me alsnog een privébericht sturen.

Reageer