Vraag

TT888 standaard aanzetbaar maken

  • 13 May 2021
  • 3 reacties
  • 61 keer bekeken

TT888 als mogelijkheid. Als slechthorende zou ik graag een optie willen hebben om het selecteren van een zender vergezeld laten gaan van tt888 ondertitelen. Stel ik kijk op RTL4 naar een ondertiteld programma. Het is half 10 en ik wil snel naar NPO2. Ik spring naar NPO2 en sta zonder verder gedoe direct in TT888 van NPO2. Hoe veel gemak zou ik daarvan ondervinden. Standaard ondertiteling als optie in het KPN menu of als knop op de afstandsbediening. Ik weet zeker dat KPN daarmee heel veel mensen een groot plezier doet. Het moet toch mogelijk zijn om hier softwarematig creatief iets aan te doen ?

 

 

 

 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +15

@Roloph Ik kan mij goed voorstellen dat het in sommige gevallen handig kan zijn om dit vast te zetten. Ik durf alleen niet te zeggen of hier iets "creatiefs" mee mogelijk is. 

Wel zet ik de situatie door bij onze ontwikkelaars, hoe meer mensen dit melden hoe sneller er iets mee gedaan zal worden! 

 

Er zijn veel SH mensen in Nederland, en 888 is best een belangrijke pagina, vandaar dit verzoek, niet alleen voor mij. Momenteel kijk ik ook vaak BBC, waar ik geniet van een heel goede 888.

Hallo,

Ik denk dat niet veel kijkers op dit idee zullen komen.

Althans, zo werkt dat meestal niet bij software verbeteringen.

Men vindt de pure mogelijkheid van 888 al heel wat, en daar is men tevreden mee. De mogelijkheid om 888 vervolgens verder te stroomlijnen komt dan niet meer in de hoofden op. 

 

 

 

 

 

Â