Beantwoord

Tuner doet het niet meer

  • 8 January 2020
  • 4 reacties
  • 67 keer bekeken

Goedenavond, bij mij geeft de tuner ook problemen. De eerste tuner werkte 2 a 3 weken prima en liep vast en wilde niet meer opstarten. Vandaag tuner omgeruild voor een nieuw exemplaar, maar die deed het enkele uren en geeft nu de melding (na vast gelopen te zijn) “deze zender is tijdelijk niet beschikbaar. Maar heel de tuner reageert nu nergens op en het groene ledje waarmee je kunt zien dat de tuner aan staat, knippert nu zeer snel aan en uit. Inmiddels meerdere restten verder blijft het zelfde probleem bestaan:disappointed_relieved:

Admin: eigen topic aangemaakt. Oorspronkelijke topic

icon

Beste antwoord door Marcia van KPN 9 January 2020, 11:36

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Heb je ook de voedings-adapter omgeruild ?

Reputatie 7
Badge +30

Hallo @Aupro, welkom! Wat een vervelend probleem, dit! @KeesYagi stelt een goede vraag: heb je de voedingsadapter inderdaad omgeruild? Hoe staat het verder met je internet? Merk je daar ook verslechtering? Heb je toevallig ergens anders in huis nog een ontvanger, zodat je de voedingsadapter eens om kunt wisselen? 

 

Wil je naast het beantwoorden van mijn vragen ook je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer en evt. klantnummer(s)?

 

Ik ben nog een super nieuwe klant sinds dec 2019.

Van beroep ben ik automonteur dus behoorlijk technisch aan gelegd.

Daarmee ben ik niet zomaar uitgekeken qua probeer mogelijkheden maar tot nu toe geen resultaat.

Ik heb het vermoeden dat dit een zwak punt is van deze tuner helaas. :(

Dit even ter info :)

 

Antwoorden op de gestelde vragen:

Voedings adapter is idd. ook mee omgeruild zoals ook gevraagd werd door KPN de voedings adapter ook retour te doen.

Internet merk ik niets van, werkt prima.

Is bij mij in huis maar 1 tuner aanwezig dus daar kan ik niet mee omruilen.

 

Wil je naast het beantwoorden van mijn vragen ook je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer en evt. klantnummer(s)? Zal ik doen :)

Reputatie 7
Badge +30

Ben je automonteur in je eigen bedrijf? ;-) Ik zie dat je een zakelijke aansluiting hebt en dat betekent dat ik niet in jouw gegevens kan kijken en ook geen metingen kan doen. Ik kan je dus niet verder helpen :-(. Wil je je vraag bij onze collega's op het zakelijke forum voorleggen? Je kunt ook opnieuw contact opnemen met 0800-0403. Hopelijk word je snel geholpen en kan je onbezorgd tv kijken!