Beantwoord

Tuner <> Insteekkaart.

• 13 augustus 2011
  • 5 reacties
  • 9393 keer bekeken

Hallo,

Ik heb al een tijdje Digitenne. Ik ben erg tevreden. Alleen zou ik in plaats van de tuner een insteekkaart willen gebruiken (makkelijker omdat je dan een controller minder hebt). Is het mogelijk om de tuner in te ruilen voor een insteekkaart, of moet je zelf zo'n insteekkaart kopen?

gr.

icon

Beste antwoord door janna 24 oktober 2011, 11:40

Je kan je tv-ontvanger omruilen voor een insteekkaart via de Digitenne klantenservice op 0900-0576.

Bekijk origineel

5 reacties

mmm... denk dat je met deze vraag het beste bij de klantenservice kan zijn.

Ik overweeg het zelfde. Mijn TV heeft al een CI-module ingebouwd zitten en daar zit nu de koop-variant van de insteekkaart in. Mijn oude Topfield ontvanger heb ik nu tijdelijk aan mijn beamer zitten, maar ik wil dat gaan vervangen voor een oplossing aan mijn laptop met apparatuur van Hauppauge. Alleen heb ik daar dan weer een insteekkaart voor nodig.

Omdat ik al 3 smartcards in gebruik heb, moet ik 1 smartcard van mijn abonnement af hebben. Ik wilde dan mijn huurtuner gaan omruilen voor een huur-insteekkaart. Ik denk dat dat vast zonder al te veel problemen mogelijk is.

Je kan je tv-ontvanger omruilen voor een insteekkaart via de Digitenne klantenservice op 0900-0576.

Ik ben een teverden afnemer van Digitenne. Heb een huurtuner voor de TV boven en een insteekkaart voor de TV beneden. Nu wil ik een extra insteekkaart voor in mijn monitor/TV. Kan ik die los kopen, en zo ja hoe duur is die dan, of moet ik die ook maandelijks gaan huren? Daar ben ik nl. niet zo'n voorstander van.

Reputatie 1
Badge +1
Beste Lazslo,

Naar aanleiding van uw vraag ontvang ik graag de volgende gegevens van u in een privébericht:
- postcode en huisnummer
- telefoonnummer
- moment van bereikbaarheid

Met deze gegevens kan ik uw vraag verder oppakken.

Ik hoop van u te horen.

Met vriendelijke groet,

Ivette

Reageer