Beantwoord

Tuner schakelt automatisch uit op de radiostand

• 30 augustus 2012
  • 1 reactie
  • 9750 keer bekeken

Badge
Als ik de tuner de hele dag op radio heb afgesteld, schakelt deze na verloop van tijd uit. Je kan de timer op 2,4,6 of 8 uur zetten, maar nooit uit. Dat vind ik erg vervelend, ik maak toch zelf wel uit wanneer ik de radio uit zet? Is hier niets tegen te doen? Bij de koperaansluiting had ik hier geen last van.

icon

Beste antwoord door Joran 31 augustus 2012, 21:20

Beste Danny,

Helaas is op dit moment 8 uur de maximumtijd waarna de tuner in standby gezet wordt. Dit zou overigens hetzelfde moeten zijn geweest bij de koperaansluiting.

In de nabije toekomst heb ik helaas geen oplossing voor je, in de aankomende firmware-versie van de tuner is deze optie nog niet aangepast. Dit verzoek is vaker ingebracht door andere forumgebruikers, ik ga jouw verzoek ook doorgeven aan het beheer. Ik hoop dat met meer meldingen de prioriteit van deze functie hoger wordt, maar vooralsnog kan ik geen beloftes doen of en wanneer de optie aangepast wordt.

Met vriendelijke groet,

Joran

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +27
Beste Danny,

Helaas is op dit moment 8 uur de maximumtijd waarna de tuner in standby gezet wordt. Dit zou overigens hetzelfde moeten zijn geweest bij de koperaansluiting.

In de nabije toekomst heb ik helaas geen oplossing voor je, in de aankomende firmware-versie van de tuner is deze optie nog niet aangepast. Dit verzoek is vaker ingebracht door andere forumgebruikers, ik ga jouw verzoek ook doorgeven aan het beheer. Ik hoop dat met meer meldingen de prioriteit van deze functie hoger wordt, maar vooralsnog kan ik geen beloftes doen of en wanneer de optie aangepast wordt.

Met vriendelijke groet,

Joran

Reageer